Gå til innhold
Hundesonen.no

Cavalier king charles spaniel

Lappe_Embla

Recommended Posts

Foreldrene mine bor i Lofoten og de har to cavalierer fra samme oppdretter. Tror hun bor på Leknes (vestvågøya), det er jo bare rett over vestfjorden. :D

EDIT: Sjekket det nå, og oppdretteren kaller seg Aimabel. Foreldrene mine er veldig fornøyde med sine hunder ihvertfall. Den ene er en eldre dame som ble omplassert fordi hun har en bilyd på hjertet og trengte mer ro rundt seg, og den yngste er en aktiv morsom frøken med masse personlighet. Hun er skikkelig sprek også :P

IMG_9791.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Aimabel er en fin oppdretter!

Men husk å sjekk opp helse osv nøye når du skal ha cavalier, det kan være mye useriøst for tiden, spesielt siden cavalieren er såpass populær nå. Populæritet er skumle greier!

Edit: Som sagt så kan ikke jeg så mye om avstandene "der oppe", og jeg vet ikke hvor langt hun er villig til å reise, men kjenner til en oppdretter i Steigen og en i Tromsø om du er interissert. Er bare å ta kontakt på PM. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant.. :D

Men er ikke sikkert alle er villig til å reise så langt. :P

Hvor langt er det fra Bodø til Tromsø da?

To av hundene mine kommer f.eks fra Hamar, ca 80 mil. Og jeg har funnet mulig avlspartner til yngste tispa mi laaaangt neddi Sør-Sverige. :P Meeen, det er jo minst 1,5 år til hun skal parres da, så mye kan skje innen den tid. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...