Gå til innhold
Hundesonen.no

Symfoni og Kimmi

SymfoniK

Recommended Posts

Symfoni er min søte japansk spisshund på snart to år. Ho er førdt 20.mars 2007. Dettte er verdens beste hund og eg elskar henne. Ho er så søt og snill og ho elskar å gå tur. Ho er også utrolig glad i menneske! Men ho bjeffar mykje og når ho stikk ut så tar det litt tid før eg for tak i henne igjen... Men ho er så søt og god at!

a0hpc3.jpg

28h2xea.jpg

2enaqfn.jpg

2gwbyif.jpg

vxc1na.jpg

2mw7zvp.jpg

Marsvina på bildene er forresten Synnøve sine. :)

e663a1.jpg

33215rq.jpg

2vmyf7d.jpg

Kimmi er hunden til broren min. Ho er ein finsk spets på ca et år. Ho er leiken og ganske så vill. Sånn som Luna, hunden til Synnøve.

191402.jpg

ohiwlu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er Symfoni og Kimmi ute og leker i hagen i begynelsen av januar.

5vc9z9.jpg

Kimmi er veldig leken av seg og vil alltid leke med Symfoni, men Symfoni liker best og gå rundt og snuse litt her og der.

Så hu "klikker" litt på Kimmi da :banana:

10wp8wj.jpg

Ein liten pause.

vnzhxy.jpg

Så var det på i igjen=)

jh7rsh.jpg

Nei,men kva driver du med Kimmi? :yes:

ouvz0h.jpg

x2koxs.jpg

Så var begge så slitne at begge sova ;)

290tu9t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...