Gå til innhold
Hundesonen.no

Toy puddel


Marit32

Recommended Posts

Nokon som har erfaringar å dele om denne hundetypen? Me ventar vår toy puddel i veke 12-13.. Har lest mykje og sett på filmsnuttar på you toube, men det kan aldri bli for mykje info... Vist nokon har bilder av toy puddler i lag med andre hunder eller ting slik at str kjem fram er det fint..

Tusen takk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med puddelvalp. :) Kan jeg spørre hvilke oppdrett valpen kommer fra? :)

Jeg har en dvergpuddel og han er fra toy-dverg linjer. Det skiller ikke mange cm på en toy og en dverg. Min hund er registrert som en toy, men har vokst seg stor og blitt en dverg :)

Om du ønsker mer informasjon om toypuddel og puddel generelt så anbefaler jeg deg å titte på Norsk puddelklubbs hjemmeside. På hjemmesiden til NPK er det et forum hvor det er mange puddeleiere og oppdrettere som kan hjelpe deg med informasjon. Det finnes også et privat puddelforum som heter Puddelpraten, med mange hjelpsomme puddeleiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med puddelvalp. :sint_01: Kan jeg spørre hvilke oppdrett valpen kommer fra? :sint_01:

Jeg har en dvergpuddel og han er fra toy-dverg linjer. Det skiller ikke mange cm på en toy og en dverg. Min hund er registrert som en toy, men har vokst seg stor og blitt en dverg :(

Om du ønsker mer informasjon om toypuddel og puddel generelt så anbefaler jeg deg å titte på Norsk puddelklubbs hjemmeside. På hjemmesiden til NPK er det et forum hvor det er mange puddeleiere og oppdrettere som kan hjelpe deg med informasjon. Det finnes også et privat puddelforum som heter Puddelpraten, med mange hjelpsomme puddeleiere.

Oppdretteren er Stanlej,,, er bilde av mora på finn.no-toy puddel.. De er medlem i NKK, så eg håper det er bra. Kontakten me har hatt med dei har i alle fall vore upåklageleg,, berre positivt..

Har du kjennskap til dei??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdretteren er Stanlej,,, er bilde av mora på finn.no-toy puddel.. De er medlem i NKK, så eg håper det er bra. Kontakten me har hatt med dei har i alle fall vore upåklageleg,, berre positivt..

Har du kjennskap til dei??

Jeg kjenner ikke til Stanlej, men tar du å poster på et av de to puddelforumene så er det helt sikkert noen som kjenner til oppdrettet. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...