Gå til innhold
Hundesonen.no

Tønsberg 14/15 februar 2009!

Isabel

Recommended Posts

Gratulerer så mye! Dere var utrolig flotte i ringen begge to! Moro å se hvor god kontakt dere hadde :-) Velfortjent seier!

Og så må jeg bare få si tusen takk for hjelp med Leon i ringen i dag. Jeg lærte mye av å se på! Og skal trene MYE fram mot neste valpeshow, som blir i Solberghallen 1. mars. Meldte han på i kveld ;o)

Klem fra Kari & Leon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så morro:)

Hørte også rykter om at du var så flink å handle Whippeten Leon for Kari. Eller hans stamtavle navn er Courtborne Eomers Aston Martin. Vil også takke deg for den flotte jobben du gjorde med han og resultatet hans ble ikke mindre enn BIR og BIG 2. Strålende utført. Tusen takk

Hilsen

Oppdretteren hans

Kristin Hoff

Gratulerer så mye! Dere var utrolig flotte i ringen begge to! Moro å se hvor god kontakt dere hadde :-) Velfortjent seier!

Og så må jeg bare få si tusen takk for hjelp med Leon i ringen i dag. Jeg lærte mye av å se på! Og skal trene MYE fram mot neste valpeshow, som blir i Solberghallen 1. mars. Meldte han på i kveld ;o)

Klem fra Kari & Leon

Hei der var dere også..:D

Grattis til dere flinke også. Vi er så stolte av dere, så gøy at dere hiver dere med på neste valpeshow også.

Mange gode klemmer fra oss super stolte i Trønderne;)

Kristin og gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
BIS_007.jpg

Gratulerer, vet du hvordan det gikk med Hoffene?

Ta godt vare på den rosetten! Den er større enn alle rosettene som den klubben bruker å kjøpe til sin årlige rasespesial...

(edit: t.o.m. pokalen er større...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem fra Kari & Leon

Tusen takk!

Han var kjempemorsom ä gä med, sä snill og söt! :rolleyes:

Jeg skal nok til Drammen den helgen jeg og, da skal jeg heie masse pä dere i ringen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, vet du hvordan det gikk med Hoffene?

Ta godt vare på den rosetten! Den er større enn alle rosettene som den klubben bruker å kjøpe til sin årlige rasespesial...

(edit: t.o.m. pokalen er større...)

Jeg var skriver i lydighetsringen så jeg fikk dessverre ikke helt med meg hvordan det gikk med hoffene jeg heller.

Mener å huske at en hoffe ble plassert i gruppa på lørdag. But then again, jeg er fortsatt ikke helt stø på disse utstillingsreglene :D

Gratulerer til Isabel!

Og gratulerer til de som deltok i lydighetsringen, jeg ble skikkelig imponert!

Spesielt gøy var det å se en vorshhund i eliteklassen, blant alle BCene. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...