Tuskelusken Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2009 Tenkte jeg kunne presentere kaninen min, Bambi. Navn: Bambi Rase: Dvergvedderblanding Født: Høsten 2008 Kjønn: Hann (kastrert) Farge: Kappertegnet viltgul (tror jeg skrev det rett...) Boforhold: Kaninbur med inhegning rundt Temperament: Vet hva han vil, elsker å løpe løs. Noen ganger sovner han på fanget og noen ganger vil han bare ned. Han er en utrolig morsom og søt kanin som jeg virkelig elsker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2009 Så fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2009 Han er veldig fin, ja Og jeg tror det skrives kappetegnet viltgul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 11. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2009 Skerv det nesten rett da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 17. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2009 Så søt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeA Skrevet 17. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2009 det skrives viltgul kappetegnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 19. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2009 Ok. da skrev jeg bare litt feil da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla-5 Skrevet 22. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar