Gå til innhold
Hundesonen.no

lp moss 1.mai. hvem skal gå der?

Cathrine og Killja

Recommended Posts

Skrevet

Er det utestevne? Jeg tror jeg skal gå der. Elite eller klasse 3 med Cita. Tror ikke hun er klar til eliten enda. Og klasse 1 eller 2 med Tia (må se om hun har fått opprykket til kl2 innen da).

Skrevet
Er det utestevne? Jeg tror jeg skal gå der. Elite eller klasse 3 med Cita. Tror ikke hun er klar til eliten enda. Og klasse 1 eller 2 med Tia (må se om hun har fått opprykket til kl2 innen da).

da ses vi nok der da. tror der er et flott srevne :) derer jo surerdyktige :)

Skrevet

Mulig vi kommer. Vi starter i så fall i klasse 2 om vi er klare (noe jeg tviler sterkt på), eventuelt så blir det klasse 1 bare for at jeg skal få trening i å takle nervene mine...

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg bryter mitt eget taushetsløfte og "avslører" at vi også antageligvis skal dit. Øve på hinder og stå under marsj, ja *ler*

Er det noen som vet hva slags underlag det er der?

Skrevet
Jeg bryter mitt eget taushetsløfte og "avslører" at vi også antageligvis skal dit. Øve på hinder og stå under marsj, ja *ler*

Pleier å være gress :whistle:

Skrevet

Spennende :whistle: Denne gangen vinner dere hele greia!

Skrevet
Pleier å være gress :)

Wuhu! Utendørs formoder jeg? (Altså ikke kunstgress)

Spennende :) Denne gangen vinner dere hele greia!

Det får nå tiden vise, men det hadde ikke vært meg i mot :) Får vi til stå under marsj og hopp over hinder denne gangen så er jeg fornøyd jeg, de andre kan hun så godt allerede :)

Skrevet

Jag funderar på om jag ska gå. Elitklass med Missy i så fall. Fast jag prioriterar agilityn och vet inte om det kanske krockar :)

Skrevet
Det får nå tiden vise, men det hadde ikke vært meg i mot :sint_01: Får vi til stå under marsj og hopp over hinder denne gangen så er jeg fornøyd jeg, de andre kan hun så godt allerede :sint_01:

Det går nok veldig bra :( Nå vet du jo hvilke øvelser som eventuelt kan by på problemer.

OT, men vi savner treningsøkter med dere vi...

• 2 months later...
Skrevet

Jeg ser fra kjøkkenvinduet mitt at folk begynner å samle seg på gressmatten, noen trener, mens andre setter opp telt.

Mange som er meldt på ?

Jeg skal dit, men denne gangen bare for å titte :getlost:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...