Gå til innhold
Hundesonen.no

Spørsmål ang sterilisering

mushi

Recommended Posts

Jeg skal sterilisere hunden min nå pga hormoner og innbilt.

Men jeg klarer ikke lete opp så mye informasjon om selve inngrepet, hvor gammel hunden skal være og når det skal gjøres etc.

Hunden min har løpetid nå og dyrlegen sa at jeg skulle komme opp når hun fikk innbilt så hun kunne få en sprøyte for å avbryte, sånn at vi kunne avtale ett tidspunkt seinere. Glemte helt å spørre om mer når jeg var der, var så glad for at hun var røntget fri :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg klarer ikke lete opp så mye informasjon om selve inngrepet, hvor gammel hunden skal være og når det skal gjøres etc.

Hunden min har løpetid nå og dyrlegen sa at jeg skulle komme opp når hun fikk innbilt så hun kunne få en sprøyte for å avbryte, sånn at vi kunne avtale ett tidspunkt seinere. Glemte helt å spørre om mer når jeg var der, var så glad for at hun var røntget fri :lol:

Du skal sterilisere mellom 2 løpetider, og du skal gjøre det når hunden er voksen, eller før første løpetid. Er det jeg har hørt i allefall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ringe og spørre. Så vil du få svaret med det samme. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...