Landy Skrevet 28. Januar 2009 Rapporter Skrevet 28. Januar 2009 Er det noen som forresten vet om forhandlere i Oslo-området som deler opp 20-kilosblokken for deg? Jeg er superklønete og har store problemer med å få delt opp en blokk på egenhånd, hehe. Hvorfor ikke ta turen ned til Trøgstad og kjøpe før det fryses ned? Ikke sååå langt dit og om dere er fler kan dere jo spleise på turen?
M.J Skrevet 28. Januar 2009 Rapporter Skrevet 28. Januar 2009 Hvorfor ikke ta turen ned til Trøgstad og kjøpe før det fryses ned? Ikke sååå langt dit og om dere er fler kan dere jo spleise på turen? Jeg har verken bil eller lappen(eller bekjente som fôrer på vom og hundemat), så da blir det litt vanskelig.
Bambi Skrevet 28. Januar 2009 Rapporter Skrevet 28. Januar 2009 Jeg har verken bil eller lappen(eller bekjente som fôrer på vom og hundemat), så da blir det litt vanskelig. www.diggidog.no gjør det. de er en del dyrere desverre. Men jeg får forhåpentligvis bestått førerkort snart og da kan du jo sitte på med meg men det er ett par mnd til jeg skal ned å hente mer da...
Landy Skrevet 28. Januar 2009 Rapporter Skrevet 28. Januar 2009 Jeg har verken bil eller lappen(eller bekjente som fôrer på vom og hundemat), så da blir det litt vanskelig. Da skjønner jeg den løsninga ikke fungerer ja...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar