Gå til innhold
Hundesonen.no

Morro på venteværelset


Choovanski

Recommended Posts

Tenkte me kunne dela morsomme opplevingar frå dyrlegen og venterommet! Me var inne til revaksine av vesle Balder i dag, og det vart litt venting, med 4-5 ulike hundar som hoppa av glede og leika. Først var det Balder (11 veker gamal labrador) og ein 10 mnd gamal mops, sistnevnte er vel ein kilo tyngre enn Balder...! Mopsen fekk nesten anfall der han snorka rundt og herja med kvalpemonsteret vårt, me lo så tårene trilla. Makan til søt mops! Så kom det ulike vaksne hundar - pudlar, ein collie, ein golden osv - lille Balder hoppa på alle han kunne, han. Men det morsomste var då goldenen og eigaren skulle gå - det var slett ikkje goldenen med på! Han stritta imot og la seg rett ned, og fortsatte leiken. Samtlige på venterommet brast ut i latter (10-12 stk), spesielt då goldenen prøvde å leggja seg under stolane der me sat med kvalpane.

Har de nokre morsomme episodar frå dyrlegen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare møtt på andre hunder på venterommet èn gang, og det var da jeg ventet på at Tapper skulle bli øyelyst. Tapper var da to år gammel tror jeg. Inn på venterommet kom en goldenvalp, som ikke kunne vært store karen. Den lille valpen var helt kuuul, ingen interesse å få, mens min voksne hund var helt vill i nikkersene og hoppet opp og ned og skulle absolutt hilse! :rolleyes: Han ble så oppgira at han pissa på gulvet i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm denne historien var kanskje ikke like morsom for meg, som den var for kjæresten og vet'en. Vel først og fremst så måtte vi ut til veterinæren kl 22.00, så da vi skulle ta røngten måtte vi selvfølgelig gi henne nok smertestillende til å bli litt neddopa, da smertene hennes var for store til å kunne ta riktige bilder. Da fikk jeg jo beskjed om å passe på henne i ettertid, da helst ha henne på fanget.

Og ikke uventet så sovnet frøkna, og alt av muskler må ha slappet av for etter å ha merket at jeg plutselig ble veldig varm på lårene.. så jeg den gigantiske flekken som mest sannsynlig var all væsken lille valpen kunne ha i kroppen. Så kjæresten min satte i å le, og veterinæren satte også i med latter når hun kom inn å så meg. Vi var jo selvfølgelig i en bursdagsmiddag, så jeg var veldig glad at gjestene var borte da vi kom tilbake! (for det var også det eneste olabukse paret jeg hadde med!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...