Gå til innhold
Hundesonen.no

Hallo! :)

Iselin-93

Recommended Posts

Hei hei.

Mitt navn er Iselin, og er ifra Oppland :) Jeg er oppvokst med hunder, og den rasen vi har hatt mest av, det er schäferhunden. Vi har også hatt Golden Retriver og Langhåret Collie.

Akkurat nå har vi en schäfertispe med navnet Connie. Hun er fire år og langhåret. Hun er utrolig vennlig, snill og elsker å møte nye folk. Hun er veldig aktiv og en glad jente :) Hun lærer utrolig fort, og hittil har jeg lært henne å spille død, hoppe gjennom ring, hoppe opp, ta imot godbit og gi labb. Selvfølgelig kan hun sitte og ligge ;) Hun har ingen uvaner etter å ha lært henne disse triksene, og det er jeg veldig fornøyd med :)

Søstren min tok over en langhåret Collie vi hadde for noen år siden. Hun heter Fia, og er åtte-ni år. Hun er kjempe sprek og elsker å møte nye folk :P Hvorfor vi måtte gi henne bort til søstra mi, var fordi hun og Connie ikke gikk så godt sammen. Så nå er hun bestekompis med en katt med navnet Kompis, faktisk :P De stortrives med hverandre, og det er så søtt å se på ^^, Hun er tricolour.

Den andre søstren min har nettopp kjøpt seg en valp. Det er en Bichon Havane (husker ikke hvordan det skrives), og hun heter Babe Havana, kalles bare Babe :P Hun er en liten ramp, og gjør som hun selv vil :P Hun er svart, med hvite labber, hvitt under munnen og på brystet. Kjempe søt da, og liker å møte nye folk :P

Jeg driver også med tre hester, en shetlandsponni, en islandshest og en kaldblodstraver. Jeg eier selv shettisen med navnet Black Beauty, og isisen Angeya. Kaldblodstraveren, Frøkna, har jeg kun på fôr, som vi skal levere tilbake i april, noe som er litt trist. Har ridd siden jeg var tre, og fikk min første ponni da jeg var åtte. Det var Black Beauty :P Så fikk jeg Angeya da jeg fylte tretten. Jeg har tre løvehodekaniner, Tyr, Nanna og Frøya. Nanna har nå fått fem kaninunger som skal selges snart :P

Er alltid litt forsiktig i starten når jeg er på nye sider, men dette ser ut som en seriøs side :P Så kommer nok til å legge ut bilder senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...