Mirapusen Skrevet 17. Januar 2009 Rapporter Skrevet 17. Januar 2009 Stinky er jo stallhund innimellom, og nyehesten har endelig funnet ut at hun faktisk er helt ok! Tidligere har hu glefsa en del etter henne, men tror det rett og slett var fordi hu sku passe på maten/vannet sitt. Stinky heter forresten stinky pga all hestebæsjen hun ruller seg i skal jeg klø litt på deg, jeg... overlat den bikkja til seg selv to sekunder og resultatet blir slikt
Renate A Skrevet 17. Januar 2009 Rapporter Skrevet 17. Januar 2009 Fiiineste Miraen det!! Hun er så skjønn
ToneS Skrevet 17. Januar 2009 Rapporter Skrevet 17. Januar 2009 Så bra at de går bra sammen nå da.! Fin hund og hest
Mirapusen Skrevet 17. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2009 Fiiineste Miraen det! Hun er så skjønn Haha du må forresten ikke vise noen i stallen det siste bildet
Gjest Skrevet 18. Januar 2009 Rapporter Skrevet 18. Januar 2009 Så fin Har du hest på Dalbo ? Hesten min stod der før Velig koselig stall!
Mirapusen Skrevet 19. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Januar 2009 Så fin Har du hest på Dalbo ? Hesten min stod der før Velig koselig stall! Er hestepasser/slave der oppe, tiden strekker ikke helt til når det gjelder egen.. hvor lenge er det siden du hadde hest der?
Gjest Skrevet 20. Januar 2009 Rapporter Skrevet 20. Januar 2009 To år siden Bestas - rød fullblodvallak...
Mirapusen Skrevet 21. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Januar 2009 Yey, jeg husker deg! du spurte om vi skulle ri tur sammen en gang(desember 06 var det vel...), men det var 1. gangen jeg hadde Rebekah og jeg husker at jeg ikke kunne pga jeg skulle ha med meg ei som skulle hjelpe meg med henne i starten.. haha
Gjest Skrevet 21. Januar 2009 Rapporter Skrevet 21. Januar 2009 Å det husker jeg Så bra du er der enda da selv om Rebekah dro
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar