Gå til innhold
Hundesonen.no

Skjærer tenner


Recommended Posts

Bridie har begynt å skjære tenner om natta... Når vi legger oss, og hu liksom skal roe seg i senga (yapp, hu ligger visst der om natta gitt) så smatter hu litt, og skjærer tenner. Smatter, skjærer tenner på nytt. Dette gjentar seg kanskje en 5-6 ganger før hu sukker, og legger seg til å sove.

Det samme kan gjenta seg om hun våkner på natta og skal legge seg til igjen. Smatteslafser litt, skjærer tenner.. og reprise.

Er det noen fler som har opplevd at hunden skjærer tenner?

Jeg hadde vel ikke tenkt noe over det hadde det ikke vært for at dette er en lyd jeg hater så intenst. Jeg har mareritt enda etter at jeg overnattet hos en klassevenninne på barneskolen og hun skjærte tenner hele natta. Jeg vet jeg lå der med puta over hodet, og jeg bare skalv innvendig. Totalt skrekk over å sove hos henne eller at hu sku sove hos meg.

Og nå har jeg denne lyden rett i øret innimellom på natta. Jeg får frysninger, hårene reiser seg over hele meg, jeg grøsser langt inni margen, og klarer ikke la være å skjelve. Lars har reazgert skikkelig og spurt hva i all verden som skjer med meg, og jeg sier "hører du det ikke? Hu skjærer tenner jo!", og han har ikke hørt noe før jeg kommenterer det.

Det er altså en så ufattelig fæl lyd...

Men altså, nok om mine traumer. Er dette normalt? *humre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...