Guest Snusmumrikk Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2009 Hvorfor får jeg ikke crope i photofiltre? Det har aldri gått, og det er ganske kronglete og neppe spesielt bra for bildekvaliteten å bruke mange halvdårlige programmer på hvert bilde. Til nå har jeg først måttet klippe til bildet i Nero eller picture manager først og så åpna og småfiksa litt i photofiltre. Photofiltre er det eneste gratisprogrammet jeg syns er noe serlig i det hele tatt, og jeg har strengt tatt ikke råd til å kjøpe photoshop for tida. Sånn ser det ut, og har alltid gjort det: Noen som vet hvordan jeg kan få kutta bildene i photofiltre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2009 1. ha vanlig markør som verktøy 2. dra ut en firkant der du vil crop'pe 3. høyreklikk, å velg crop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2009 *flire* det var så enkelt ja . Tusen takk, da blir ting litt enklere. I alle andre programmer jeg har brukt har firkanten kommet etter jeg har trykka på crop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brennan Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2009 Jeg ser at du har fått svar, men jeg har laget et "bilde". Du kan bruke crop der du først ikke fikk til (bildet), men du må huske å markere. Da vil det gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 27. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2009 Et Photfiltrespørsmål til. Finnes det viskelær i photofiltre? Jeg finner det ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar