Gå til innhold
Hundesonen.no

Fra Rakkestad

HelleH

Recommended Posts

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar
Jeg og er med!! :D Uten hund foreløpig, men kos uansett! :D Nå i helga hadde vært genialt!! hvertfall hvis det fine været fortsetter! :D

hvis det blir en helg ikke jeg får vært med, skal du ikke se bort fra at det er en tanteunge som vil være med deg :D synes ho viska det til meg fra soffaen her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det blir en helg ikke jeg får vært med, skal du ikke se bort fra at det er en tanteunge som vil være med deg :D synes ho viska det til meg fra soffaen her :D

Hihi...så koselig!! :D Jeg og Kita skal nok bli gode turkamerater vi i såfall...:D men må jo prøve å få ordna det sånn at du og får vært med da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi...så koselig! :D Jeg og Kita skal nok bli gode turkamerater vi i såfall...:D men må jo prøve å få ordna det sånn at du og får vært med da...

er en del jobbing framover se :D nå til helga er det 3 (muligens 4) på lørdag, 1 på søndag da :D så det er en mulighet :D bør være ferdig til 11 ca :D

ellers er helga etter også mulig:) da er det bare en hest på søndag tror jeg det var :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste helg jobber jo jeg...:D da har jeg ikke tid før på ettermiddagen i såfall! :D

Førstkommende søndag hadde vært super, duper!!! vært godt å komme seg ut litt i det fine været! kan gjerne grille og...Hihi...kan ikke vi sette den dagen a søs, også ser vi hvor mange det passer for? i værste fall blir det bare du og jeg...:D hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste helg jobber jo jeg...:D da har jeg ikke tid før på ettermiddagen i såfall! :D

Førstkommende søndag hadde vært super, duper!! vært godt å komme seg ut litt i det fine været! kan gjerne grille og...Hihi...kan ikke vi sette den dagen a søs, også ser vi hvor mange det passer for? i værste fall blir det bare du og jeg...:D hehe...

det er helt i orden for meg :D får nesten skrike ut til ho whippet-guri og ho med staffen :D husker ikke hva de kaller seg :D men skal nok få til noe skal du se;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...