Gå til innhold
Hundesonen.no

Fra Rakkestad

HelleH

Recommended Posts

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Nå er Nita sliten. Tror hun koste seg idag :wub:

Hvordan får jeg bildene mindre?

Har ikke noe Kameraprogram på pc`en se :yes:

Jeg har profil på nettby også, der får jeg lagt inn bildene. Der er de ikke for store..

Nicket mitt er: Hellehmor

Håper dere får se de=) Mange fine bilder :drool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei skal prøve å foklare deg detta da:) hvis du går inn på nettby, på bildene dine:) høreklikk på det du vil ha og trykk egenskape;) den lange URL adresse eller hva det heter kopierer du:)

så må du inn på doggis igjen:) trykke på der det står legg til bilde:) fjern det derre http:: osv så lim inn og volla:P

tragisk forklart, men kan sikkert prøve å fikse det jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundetreff i særp. 28. februar!

Nita og Blondie ute på isen :wub:

Hundetreff_28.02.09_036.jpg

Fine Nita titter, mens Blondie titter etter noe godis :D Diego følger spent med på damene :o

Hundetreff_28.02.09_034.jpg

Lille Diego og Blondie :rolleyes:

Hundetreff_28.02.09_031.jpg

Blondie i full rulle, med Nita hakk i hel :P

Hundetreff_28.02.09_037.jpg

Jentene står og titter :P

Hundetreff_28.02.09_049.jpg

Leiker sisten og Blondie har'n :yes:

Hundetreff_28.02.09_054.jpg

Nita og Yakita :P:drool:

Hundetreff_28.02.09_039.jpg

Alle de firbeinte :P

Hundetreff_28.02.09_028.jpg

Minstemann Diego :D

Hundetreff_28.02.09_024.jpg

Diego ser sliten ut :P

Hundetreff_28.02.09_016.jpg

Yakita følger spent med :P

Yakita sjekker om veden er i orden :P

Hundetreff_28.02.09_007.jpg

Yakita er kald og sliten og sitter på fanget og koser seg :P

Hundetreff_28.02.09_003.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger de bare rett over fra nettby jeg hvis det er greit :D Legger ikke over alle bildene som er like, tar litt tid. Ok?

Blondie og Diego:

Hundetreff_28.02.09_031.jpg

Blondie, Nita og Diego

Hundetreff_28.02.09_037.jpg

Ruskepjuska mi tigger :D

Hundetreff_28.02.09_048.jpg

Blondie og Nita:

Hundetreff_28.02.09_049.jpg

Blondie og Nita leker:

Hundetreff_28.02.09_051.jpg

Yakita:

Hundetreff_28.02.09_035.jpg

Hundetreff_28.02.09_029.jpg

Nita og Yakita:

Hundetreff_28.02.09_039.jpg

Hundetreff_28.02.09_028.jpg

Diego:

Hundetreff_28.02.09_024.jpg

Hundetreff_28.02.09_017.jpg

"Du Nita, jeg synes det lukter PØLSER i den posen der jeg.. Blir du med å ribben? " :o

Hundetreff_28.02.09_019.jpg

Lille vakre Diego :wub:

Meg og minstemann min griller:

Hundetreff_28.02.09_012.jpg

Blondie uler :yes:

Hundetreff_28.02.09_011.jpg

Lille vakre Yakita. 10 uker, og veier nesten 3 ganger så mye som Blondie:

Hundetreff_28.02.09_011.jpg

Hundetreff_28.02.09_007.jpg

Tina og Yakita.. Siri i bakgrunn:

Hundetreff_28.02.09_003.jpg

Nusselige Nita :drool:

Hundetreff_28.02.09_034.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å lage en tråd med link til denne tråden jeg, siden det ikke er så mange som er inne på denne tråden. Sikkert mange som ikke har fått med seg at det har vært noen treff :yes: men det var visst ikke lov å reklamere for sine egne tråder, så den ble stengt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe er ganske online jeg serru :)

Var i hvertall skikkelig koselig :yes: vil si det var en sucsè som gjerne må gjentas om ikke så alt for lenge :)

Yakita'n min storkosa seg og sover godt på dyna si nå, med alle 4 beina i været ;)

kan i tilfelle lage en tråd på bildetråden der ;) hvis det er noen sånn "bilder fra doggistreff" eller noe i den duren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆÆÆ! Jeg har jo ikke fått meg at dere har hatt treff engang jeg! *furte* Det så nemlig snasent ut å løpe oppå den snøen syntes Zoey!:yes:

Hyl høyere neste gang dere skal ha treff da, Jeg er litt døvhørt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe er ganske online jeg serru :)

Var i hvertall skikkelig koselig :yes: vil si det var en sucsè som gjerne må gjentas om ikke så alt for lenge :)

Yakita'n min storkosa seg og sover godt på dyna si nå, med alle 4 beina i været ;)

kan i tilfelle lage en tråd på bildetråden der ;) hvis det er noen sånn "bilder fra doggistreff" eller noe i den duren ;)

Er enig i at du bør gjenta det=)

Nita sovnet med en gang hun kom inn i bilen.. Og har vært rimelig stille idag.. Hun storkoste seg idag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆÆÆ! Jeg har jo ikke fått meg at dere har hatt treff engang jeg! *furte* Det så nemlig snasent ut å løpe oppå den snøen syntes Zoey!;)

Hyl høyere neste gang dere skal ha treff da, Jeg er litt døvhørt;)

Skal skrike skikkelig høyt jeg seru neste gang :yes: skal nok få friksa så dere får blitt med :D

håper vi slipper å vente lenge :D

hadde vært kult å få med en wippet da :) bare ta med alle kjente å kjære :)

Er enig i at du bør gjenta det=)

Nita sovnet med en gang hun kom inn i bilen.. Og har vært rimelig stille idag.. Hun storkoste seg idag=)

Ja håper ho mi er så sliten at ho kan sove litt lenger enn til halv 6 i morra ;) kanskje til 7 i hvertfall :D lov å håpe vel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bre å bli med selv om du ikke har hund :ermm:

kosleig å grille litt å bare snakke hund og kose seg :P

skal sørge for at det ikke blir så lenge til neste gang;) kanskje et treffigjen i slutten av mars begynnelsen av april :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• https://www.spleis.no/project/445754 Jeg har null venner å minimalt med familie så jeg har ingen nettverk så håper på at dere kan være så snille å hjelpe meg å dele. Forventer ingenting og setter ekstremt stor pris på all hjelp vi får ❤️ Bucky kom inn i livet mitt som en liten sjarmør med et stort hjerte. Han er min bestevenn, min lille baby og midtpunktet i livet mitt. Han har gitt meg utallige smil, trøstet meg når livet har vært tøft og spredd mye glede til alle han møter Etter jeg kom hjem fra operasjon på Jack (andre hunden min) på tirsdag så jeg at Bucky ikke var i form å det var rett inn på dyresykehuset med han. Viste seg at han hadde svulst med veske i buken. Etter en rekke prøver og bilder så kom de frem til at han har kreft i leveren. Jeg tokk da valget i å prøve å gi han en kjanse da han fortsatt har mye livsglede igjen. Han ble operert på torsdag og de fikk ut hele kreften. Han mener at det er den possitive typen men vi vet ikke mer før prøvene kommer tilbake om 3-5 uker. Han så heller ikke tegn til noe flere kuler men vi må ta ct om noen uker/måneder igjen for å se om det er flere inni leveren. Men så langt så virker alt bra å jeg får kanskje hente han hjem i morgen ❤️ På tlf i sta så nevnte veterinæren at regningen er nå på nærmere 90 000kr (ink ligge over til mandag). Jeg har igjen ca 50 000kr på forsikringen i tillegg til noe på buffer konto men det er ikke nokk da jeg måtte ha en operasjon på Jack som blir delvis dekket og har måtte ut med en del penger i sommer da hvitevarer røyk og måtte spyle tett rør osv.. Så har valgt å prøve å spørre om hjelp selv om jeg syns det er flaut å ikke liker å spørre om hjelp..  Har over lengre tid prøvd å selge det jeg eier på finn uten hell så tviler på at jeg plutselig får solgt noe mer der nå, skal prøve å male bilder å selge men sliter mye med kronisk migrene utmattelse depresjon osv.. så vet ikke hvor mye jeg får til der. plukker også sopp på bestilling men var helt tørka ut når jeg skulle inn å se på onsdag så max uflaks. Har også valgt å kutte ut behandlinger,legetimer og medisiner fremover for å ta vare på Bucky å få betalt ned det jeg evt må ta opp i lån  
    • Det er masse ekle planter der ute. I områder med f.eks. borree (urt), hundegress eller boress (også gress) er det høyst sannsynlig noe plantemateriale som sitter fast i svelget. De nevnte gressartene har blader som kan forårsake skader, men det finnes mange flere gressarter som har frø med mothaker fra *******. 
    • Det kan være at strået har forårsaket et sår eller noe som holder på å gro. Hvis du er usikker, ta en telefon til dyrlegen og hør hva de sier. Jeg ville sett det an et par dager til om hunden ikke er plaget ellers.
    • For ca 3 dager siden startet hunden min å nyse noe voldsomt. Plutselig kom det masse neseblod, og mens jeg hastekjørte til vetrinæren kom det plutselig et gress-strå ut av nesa hans… Dro det forsiktig ut, og da stanset både blødning og nysing og lillemann var like kvikk og glad som ellers!  Bare snu bilen å komme seg hjem…  De siste to dagene har han gått rundt å «harket» innimellom. Det virker som om han har noe ubehag i halsen. Ser ingen gress eller noe annet som sitter bak i svelget… Såå kan det være ubehag fra strået som kom ut av nesa?  Eller bør jeg ta han til vetrinær og få sjekket? Føler meg som en hysterisk hundeeier her jeg sitter, så hvor lenge skal jeg se an «harking» før jeg ringer dyrelege?🤣 Han har ingen problemer med pust, og harkingen kommer hvis han blir litt gira 
    • Ede er bra i magen igjen, etter en lang periode på kost bedre egnet for gris enn en hund. He doesn't seem to mind ^^ Jeg uttalte nylig at det som en periode har tedd seg som Sir Edeward nå har begynt gjenoppta mange uvaner han hadde som yngre. Kampen om kjøkkenbenken, motvilje mot utgangsstlling, vil ikke slippe leker på kommando. Han har begynt te seg valpete igjen, på alle måter.  When Dickhead Awakes var en boktittel jeg lekte med da jeg planla hundeholdet. Selv om han fortsatt sitter og tisser som en jente og spiser som en toåring, så blir nok de neste sidene i denne dagboken hetende nettopp det.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...