Gå til innhold
Hundesonen.no

Fra Rakkestad

HelleH

Recommended Posts

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Nå er Nita sliten. Tror hun koste seg idag :wub:

Hvordan får jeg bildene mindre?

Har ikke noe Kameraprogram på pc`en se :yes:

Jeg har profil på nettby også, der får jeg lagt inn bildene. Der er de ikke for store..

Nicket mitt er: Hellehmor

Håper dere får se de=) Mange fine bilder :drool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei skal prøve å foklare deg detta da:) hvis du går inn på nettby, på bildene dine:) høreklikk på det du vil ha og trykk egenskape;) den lange URL adresse eller hva det heter kopierer du:)

så må du inn på doggis igjen:) trykke på der det står legg til bilde:) fjern det derre http:: osv så lim inn og volla:P

tragisk forklart, men kan sikkert prøve å fikse det jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundetreff i særp. 28. februar!

Nita og Blondie ute på isen :wub:

Hundetreff_28.02.09_036.jpg

Fine Nita titter, mens Blondie titter etter noe godis :D Diego følger spent med på damene :o

Hundetreff_28.02.09_034.jpg

Lille Diego og Blondie :rolleyes:

Hundetreff_28.02.09_031.jpg

Blondie i full rulle, med Nita hakk i hel :P

Hundetreff_28.02.09_037.jpg

Jentene står og titter :P

Hundetreff_28.02.09_049.jpg

Leiker sisten og Blondie har'n :yes:

Hundetreff_28.02.09_054.jpg

Nita og Yakita :P:drool:

Hundetreff_28.02.09_039.jpg

Alle de firbeinte :P

Hundetreff_28.02.09_028.jpg

Minstemann Diego :D

Hundetreff_28.02.09_024.jpg

Diego ser sliten ut :P

Hundetreff_28.02.09_016.jpg

Yakita følger spent med :P

Yakita sjekker om veden er i orden :P

Hundetreff_28.02.09_007.jpg

Yakita er kald og sliten og sitter på fanget og koser seg :P

Hundetreff_28.02.09_003.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger de bare rett over fra nettby jeg hvis det er greit :D Legger ikke over alle bildene som er like, tar litt tid. Ok?

Blondie og Diego:

Hundetreff_28.02.09_031.jpg

Blondie, Nita og Diego

Hundetreff_28.02.09_037.jpg

Ruskepjuska mi tigger :D

Hundetreff_28.02.09_048.jpg

Blondie og Nita:

Hundetreff_28.02.09_049.jpg

Blondie og Nita leker:

Hundetreff_28.02.09_051.jpg

Yakita:

Hundetreff_28.02.09_035.jpg

Hundetreff_28.02.09_029.jpg

Nita og Yakita:

Hundetreff_28.02.09_039.jpg

Hundetreff_28.02.09_028.jpg

Diego:

Hundetreff_28.02.09_024.jpg

Hundetreff_28.02.09_017.jpg

"Du Nita, jeg synes det lukter PØLSER i den posen der jeg.. Blir du med å ribben? " :o

Hundetreff_28.02.09_019.jpg

Lille vakre Diego :wub:

Meg og minstemann min griller:

Hundetreff_28.02.09_012.jpg

Blondie uler :yes:

Hundetreff_28.02.09_011.jpg

Lille vakre Yakita. 10 uker, og veier nesten 3 ganger så mye som Blondie:

Hundetreff_28.02.09_011.jpg

Hundetreff_28.02.09_007.jpg

Tina og Yakita.. Siri i bakgrunn:

Hundetreff_28.02.09_003.jpg

Nusselige Nita :drool:

Hundetreff_28.02.09_034.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å lage en tråd med link til denne tråden jeg, siden det ikke er så mange som er inne på denne tråden. Sikkert mange som ikke har fått med seg at det har vært noen treff :yes: men det var visst ikke lov å reklamere for sine egne tråder, så den ble stengt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe er ganske online jeg serru :)

Var i hvertall skikkelig koselig :yes: vil si det var en sucsè som gjerne må gjentas om ikke så alt for lenge :)

Yakita'n min storkosa seg og sover godt på dyna si nå, med alle 4 beina i været ;)

kan i tilfelle lage en tråd på bildetråden der ;) hvis det er noen sånn "bilder fra doggistreff" eller noe i den duren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆÆÆ! Jeg har jo ikke fått meg at dere har hatt treff engang jeg! *furte* Det så nemlig snasent ut å løpe oppå den snøen syntes Zoey!:yes:

Hyl høyere neste gang dere skal ha treff da, Jeg er litt døvhørt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe er ganske online jeg serru :)

Var i hvertall skikkelig koselig :yes: vil si det var en sucsè som gjerne må gjentas om ikke så alt for lenge :)

Yakita'n min storkosa seg og sover godt på dyna si nå, med alle 4 beina i været ;)

kan i tilfelle lage en tråd på bildetråden der ;) hvis det er noen sånn "bilder fra doggistreff" eller noe i den duren ;)

Er enig i at du bør gjenta det=)

Nita sovnet med en gang hun kom inn i bilen.. Og har vært rimelig stille idag.. Hun storkoste seg idag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆÆÆ! Jeg har jo ikke fått meg at dere har hatt treff engang jeg! *furte* Det så nemlig snasent ut å løpe oppå den snøen syntes Zoey!;)

Hyl høyere neste gang dere skal ha treff da, Jeg er litt døvhørt;)

Skal skrike skikkelig høyt jeg seru neste gang :yes: skal nok få friksa så dere får blitt med :D

håper vi slipper å vente lenge :D

hadde vært kult å få med en wippet da :) bare ta med alle kjente å kjære :)

Er enig i at du bør gjenta det=)

Nita sovnet med en gang hun kom inn i bilen.. Og har vært rimelig stille idag.. Hun storkoste seg idag=)

Ja håper ho mi er så sliten at ho kan sove litt lenger enn til halv 6 i morra ;) kanskje til 7 i hvertfall :D lov å håpe vel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bre å bli med selv om du ikke har hund :ermm:

kosleig å grille litt å bare snakke hund og kose seg :P

skal sørge for at det ikke blir så lenge til neste gang;) kanskje et treffigjen i slutten av mars begynnelsen av april :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hva annet har dere gjort? Får han nok aktivisering? Hvor går grensen mellom at dette er et problem, og naturlig adferd? Det er normalt at en hannhund ikke går overens med andre hannhunder. Og at de kan stresse en del når det er løpetid i nærheten, og stikke på damejakt om de får muligheten. En del adferd blir fort forsterket om hunden ikke får nok eller riktig aktivisering. Og en del kan bli bedre med trening. Og så er det noen som har såppas sterk hormonell adferd at det er et problem som bare kan løses med å kastrere. Uten at jeg vet bakgrunnen din for hundetrening så ville jeg vurdert en time med en adferdsekspert for å vurdere hunden også, om han får riktig aktivitet, og om det er noe som evt. kan hjelpe.
    • Jeg har en hannhund på 3,5 år. Han var tidlig (1 år) veldig stresset,peip,sov ikke, dro seg ut av seler/åpnet dører for å stikke av, jokket på ting. Så han ble kjemisk kastrert da han var litt 14 måneder. Dette funket kjempe bra! Vi fikk en rolig hund, uten piping, stressing, sov om natten, stakk ikke av og sluttet å jokke. For 6 måneder siden valgte vi å ikke kjemisk kastrere han, for å sjekke hvordan han var i væremåte nå. Nå, 6 måneder etter er han superstresset, piper og ynker seg, og blitt yppete og hissig mot hannhunder, noe vi aldri har sett før! Han har også behybtå dominere leken. Han har pr nå ikke fått sjangs til å stikke av, men jeg stoler heller ikke på han. Væremåten er helt forandret.  Kommer dette av at vi sluttet med kjemisk tro? Burde vi bare bestille kastrering? Vet vi burde, og skal, snakke med veterinæren vår, men måtte bare lufte ting nå, høre om dere har hatt noen lignende tilfeller..?? Hilsen frustrert eier, og hund!
    • Går an å tørke av hunden, samt ha et teppe i sofaen feks. La hunden få velge selv om den vil ligge i sin egen seng, eller på sofaen med menneskene. Det er vel det minste man kan gjøre for denne skapningen som er i vårt fangenskap, totalt prisgitt oss.. så mye trist hundehold.
    • Takk for innspill, men jeg tror hunden min kommer til å ha et fullverdig og helt fint liv selv om den ikke får være i sofaen når den er våt og skitten. Jeg ville heller ikke latt en et barn som nettopp hadde rullet seg i gjørme eller bæsjet på seg sette seg rett ned i sofaen i stua (da bør jeg kanskje heller aldri ha barn?). Jeg tror at en hund som får ligge i sin egen seng i stua, midt i mellom alle menneskene den er glad i, har det veldig fint og føler seg som en del av flokken. 
    • De menneskelige medlemmene forventes å gjøre det etterhvert, ja.. som er hele poenget her.. ser ikke ut til at du forstår hva jeg skriver. Jeg orker ikke å gjenta meg selv, de som evner å reflektere over dette får gjøre det. At du ikke ser noen grunn til at hunden får et dårligere liv av å nektes å oppholde seg i sofaen sammen med familien sin er triste greier.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...