Gå til innhold
Hundesonen.no

Ønskelista er laaang! Trenger hjelp!


Coco

Recommended Posts

Ja jeg har eid eks antall dyr gjennom tiden men jeg har så liten når vi hadde hund at jeg husker jo ikke allt maset med utstyr! Derfor lurer jeg på kjapt en ting først: er det noen med toy puddel her? Hva er måla på halsbånd og dekken og evt potesko på valp tenåring og voksen??? Er vel et drøyt halvt år til men jeg som er shopping gal kommer nok til å kjøpe stash ganske tidlig><

P.S noen som veit om noe som selger ikke alltfor dyrt stash til bitteliten hund:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at fristelsen er stor for å kjøpe mye ting før du har fått valpen. Men begrens det litt, for plutselig så er det ikke passe allikevel og sånn. Men noe må man jo kjøpe, sånn var jeg.

Tilgjengjeld sitter jeg nå med et bånd(kobbel) til 150kr og et dekken som jeg ikke får brukt. (vel båndet får jeg brukt når hun blir voksen da).

Men halsbånd og sånn er ikke så dumt å kjøpe med en gang.. men husk at du har masse tid etter du har fått valpen.. og du er minst like shoppinggal da også, jeg var/er ihvertfall det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^^ ja har jo allt et par ting da:) Har den røde hundesenga fra ikea. Var egentlig påtenkt en katt men katten nektet å bruke den og sov i sofaen i stedet. Har en kjempe fin mat og vannskål stand jeg fikk av mamma for et år siden. (hu skjønte vel at jeg kom til å kjøpe hund når jeg flyttet ut) også har jeg en sele som jeg ikke er sikker på om jeg kan bruke. Var også påtenkt en katt til en venninde men katten gikk i veggen når ho tok den på>< Har også arvet to dekken av min mor! Mamma hadde en liten dverg puddel da hun var ung så jeg har arvet et rutete fleese dekken og et rødt lack dekken med fôr inni:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...