Gå til innhold
Hundesonen.no

Lys Dobermann?


Isabel

Recommended Posts

Kupert = Skamfert!

Det naturlige er alltid det peneste.

Hvis man setter det i en annen sammenheng, så kanskje tilhengerne av kupering skjønner hvorfor jeg liker det så dårlig... for eksempel å kutte av ørene på katter eller barn eller andre fordi det er så mye penere å se på.

-Ja, veeeldig lekkert.

Katten min har så lang hale, den blir kjeempelekker om jeg kutter den av!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar
Kupert = Skamfert!

Det naturlige er alltid det peneste.

Hvis man setter det i en annen sammenheng, så kanskje tilhengerne av kupering skjønner hvorfor jeg liker det så dårlig... for eksempel å kutte av ørene på katter eller barn eller andre fordi det er så mye penere å se på.

-Ja, veeeldig lekkert.

Katten min har så lang hale, den blir kjeempelekker om jeg kutter den av!?

At man syns at en helkupert, godt muskelsatt dobermann er flott å SE på, betyr ikke at man er tilhenger av kupering, frøken, så dropp å leke høymoralsk, gidder du? Og gidd å les litt historikk, så ser du kanskje at kuperinga hadde en hensikt utover det at det så lekkert ut, den gangen hunder ble brukt til det de er avlet for? Og at det er en av hovedargumentene MOT kupering i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man syns at en helkupert, godt muskelsatt dobermann er flott å SE på, betyr ikke at man er tilhenger av kupering, frøken, så dropp å leke høymoralsk, gidder du? Og gidd å les litt historikk, så ser du kanskje at kuperinga hadde en hensikt utover det at det så lekkert ut, den gangen hunder ble brukt til det de er avlet for? Og at det er en av hovedargumentene MOT kupering i dag?

Jeg synes ikke skamfert er pent å se på. (Godt muskelsatt er pent å se på)

Jeg får lov å si min mening.

Jeg driter i historikken bak skamfering.

Jeg leker ikke høymoralsk, i denne saken ER jeg høymoralsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...