ElinT Skrevet 21. November 2008 Rapporter Share Skrevet 21. November 2008 Dalmatiner tispe på 8år forsvant kl.18.30 i går fra Hisøy i Arendal. Hun har aldri blitt borte sånn før så vi misstenker at noe må ha skjedd med henne. Muligens påkjørt eller stjålet. Hun har chip. Lyder navnet Katinka og er ekstremt glad i folk. Derfor er det rart at ingen har sett noe til henne. Hvis noen ser henne eller hører noe så ring meg på tlf: 97101541. Hun er dypt savnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan1991 Skrevet 21. November 2008 Rapporter Share Skrevet 21. November 2008 Utrolig trist Har du ringt politiet? Kan jo være at noen har ringt ditt og levert henne inn? Trenger ikje å ha skjedd mer med henne en at hun har tatt seg ein tur på egenhånd også har noen ringt politiet og fått henne levert inn sånn i tillfelle noe galt skulle skje kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 21. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2008 Politiet og viking ble kontaktet med en gang. Har også sendt ut savnet melding på lokal radio og til drosjene. Det er også hengt opp lapper i områdene rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 21. November 2008 Rapporter Share Skrevet 21. November 2008 Ånei, så trist Jeg liker virkelig ikke sånne hendelser... Håper dere finner henne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. November 2008 Rapporter Share Skrevet 21. November 2008 Uff da, håper hun kommer til rette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 21. November 2008 Rapporter Share Skrevet 21. November 2008 Uff Forhåpentligvis kommer hun til rette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina+cathy Skrevet 21. November 2008 Rapporter Share Skrevet 21. November 2008 Har dere gitt beskjed til di forskjellige vetrinær kontorene? Regner med dere har gjordt det,men må spørre..Send meg en meld vist jeg skal bli med ut å lete i kveld/morgen... Har god tid i morgen til å bli med ihvertfall Edit,kan jeg kopiere det du har skrevet å sette det inn andre veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. November 2008 Rapporter Share Skrevet 21. November 2008 Jeg kan også klippe inn det du har skrevet og sette det på bloggen. Blogger på vg, så det blir sett av endel mennesker. Bare si fra om du synes det er greit at jeg gjør det, eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 21. November 2008 Rapporter Share Skrevet 21. November 2008 Uff det er virkelig skrekken at hunder bare blir borte. Håper hunden kommer til rette i god form. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. November 2008 Rapporter Share Skrevet 21. November 2008 Hvor er det hunden din har blitt borte? Hvilket område altså! Kjempe synd å høre, kunne gjerne tenke meg å holde utkikk hvis det er i nærheten av hvor jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 21. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2008 Katinka har kommet til rette! Stor lettelse her nå, hun er like hel. Det var ei dame som hadde tatt henne inn tidlig i morges, men hun meldte ikke ifra før nå. Tusen takk til alle som har hjulpet til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. November 2008 Rapporter Share Skrevet 21. November 2008 *sukk* så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 21. November 2008 Rapporter Share Skrevet 21. November 2008 Godt å høre at hun er tilbake i fin form! Men å ta inn uten å melde fra da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 21. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2008 Godt å høre at hun er tilbake i fin form! Men å ta inn uten å melde fra da??? Ja, det er ganske frustrerende, men sikkert ikke alle som tenker på at man kan melde fra til politi/viking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 22. November 2008 Rapporter Share Skrevet 22. November 2008 Godt hun har kommet til rette! Jeg hadde blitt panisk om en av mine forsvant, heldigvis har ikke det skjedd ennå (bank i bordet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar