Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater Fitjar-Stord

Fjollebolle

Recommended Posts

Får gratulere deg så mye med seieren her også jeg :) , selv om jeg fikk følge dere både før, under og etter seieren.

Gratulerer så mye til dere andre også som gjorde det bra på Stord.

Tusen takk Gunn! Og takk for en koselig dag også, blir alltid i så godt humør av deg. :wub: Lykke til videre med Angel og, for et fortryllende vesen du har fått deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stilte alene idag...IGJEN. De 2 andre basenjiene hadde problemer med ei ferge som ikke gikk og kom seg dermed ikke bort. Syns d er kjekkere når d er flere med, men skal for all del ikke klage! ;) Ble BIR, fikk cert og knallgod kritikk som lyder som følger (på svensk siden det er så koselig):

En riktig snygg junior hann. Mycke gasellik, vakkert hode og uttrykk. Rett ørelutning, flott hals, markert manke og sterk rygg. Utmerkede ben och tassar. Rør seg lett og effektivt. Vennlig temperament.

Kjempefornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Gunn! Og takk for en koselig dag også, blir alltid i så godt humør av deg. :) Lykke til videre med Angel og, for et fortryllende vesen du har fått deg! ;)

:P Takk i like måte. Vision imponerte meg til å være første gang i hall og klare seg så flott, selv på det glatte gulvet. Hun taklet jo også alle folkene og hundene rundt seg helt superb. Angel er fortryllende ja hihihi, jeg vet hva jeg har og jeg skal nok få enda mer glede av henne etterhvert som hun vokser. Spesielt for dommere som er opptatt av sheltiens bevegelser, for der er hun super.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen med gode resultater! Vi var i ilden i dag og var som vanlig eneste i rasen og gruppen. Blir ikke så veldig spennende akkurat, men sånn er det når man har valgt en "rar" rase :)

Amigo fikk CK og BIR og BIG 1. Uplassert i BIS naturligvis.

Her er kritikken:

"Velformet hode med bra uttrykk. Utmerket hals. Utmerkete proporsjoner. Bra brystparti. Gode vinkler ben og poter. Meget gode vinkler. Meget gode bevegelser. Kunne båret halen bedre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til alle sammen!

Hos oss gikk det bare en vei, og det ble disk ;)

Gulvet var ekkelt og felthindrene var bare noe tull, sier Ace. Bare synd Ace bommet kraftig på hjulet i hopp banen. 2 ganger tilogmed! Nesten som han ville diske, luringen...

Men alt i alt, eg er fornøyd. Han hadde fokus og gjorde så godt han kunne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulvet var ekkelt og felthindrene var bare noe tull, sier Ace. Bare synd Ace bommet kraftig på hjulet i hopp banen. 2 ganger tilogmed! Nesten som han ville diske, luringen...

Usj, dumt da. Men vi fikk også høre at underlaget for ag ikke var bra, så ikke så mye å gjøre med det... Går bedre neste gang skal du se =)

Vet du forresten hvordan det gikk med Kathrine og Vigdis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, dumt da. Men vi fikk også høre at underlaget for ag ikke var bra, så ikke så mye å gjøre med det... Går bedre neste gang skal du se =)

Vet du forresten hvordan det gikk med Kathrine og Vigdis?

Kathrine og Aiko disket i allefall hopp. Aner ikke med ag. Eg var sent ute og stresset. Husker ikke ag banen engang ;)

Vigdis gjorde det bra. Men husker ikke resultater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav! Gikk dere agility på det underlaget der??! :shocked:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja så var den utstillingen også over.

Aron fikk 2 røde og takk for i dag, han kunne jo ikke virket mere vimsete for han stod jo bare å så etter tispene våre, var nesten som første gang han ble stilt da var han like forstyrret.

Småen i full løpetid og nedrøytet for dagen hehe, hun ble 2btk med ck.

Tinka med løpetid på hell og heller ikke i pels for dagen(de røyter jo rett før løpetiden begynner) ble 3 btk med ck cert og bir veteran(de galme er best er det noen som sier), hun ble ikke plasert i bis men det gjør jo ikke noe hun fikk jo certet jo :) he he. da har hun fått to cert i år så nå må vi vel prøve oss på det store snart sånn at hun kan få den etterlengtede tittelen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor var agility'en egentlig? Jeg prøvde å finne det så jeg kunne se på litt, men fant det ikke..

Det var i den hallen "bak" utstillingen.

Er det dere vi trener med på Sotra eller? Tror det har gått meg hus forbi :x

Himmel og hav! Gikk dere agility på det underlaget der??! :shocked:

Mhm. De fleste som ikke var nybegynnere klarte seg bra, synes eg. Men nå er Ace stor og tung, og eg spurtet ikke for å si det sånn. Heller gikk. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...