Gå til innhold
Hundesonen.no

Siberian Husky

Mats

Recommended Posts

Skrevet

De kan bjeffe, men det er ikke så mange av dem som har dette for vane.

De har mer den ule/synge lyden sin. Liker den veldig godt egentlig (når det ikke blir for mye), det er noe eget og spesielt med den lyden :)

Skrevet

Siberian husky kan bjeffe, men dette er ikke ofte. Men grønnlandshunden kan ikke bjeffo ordentlig som andrehunder. den kan bare ule. Jeg vet ikke dette 100 % men er ganske sikker. Bare koriger meg hvis det er feil :oops:

• 3 weeks later...
Skrevet
Siberian husky kan bjeffe, men dette er ikke ofte. Men grønnlandshunden kan ikke bjeffo ordentlig som andrehunder. den kan bare ule. Jeg vet ikke dette 100 % men er ganske sikker. Bare koriger meg hvis det er feil

Må nok korrigere deg der ja :P , grønlendere kan også bjeffe, men helst uler/skriker/gauler de akkurat som siberian og andre polarhunder. De er som regel grovere i målet enn siberians, det høres ut som en slags rauting.. :lol:

Skrevet
De kan bjeffe, men det er ikke så mange av dem som har dette for vane.

De har mer den ule/synge lyden sin. Liker den veldig godt egentlig (når det ikke blir for mye), det er noe eget og spesielt med den lyden :lol:

Ja, er virkelig noe helt eget med den lyden! :P Og lyd er det nok av når treningsutstyret hentes frem! :P

Skrevet

Ja det er iallefall sikkert...hehe...

Her er det verst når jeg kommer hjem fra jobb, men det er jo koselig å få en syngende velkomst :lol:

• 1 year later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...