Gå til innhold
Hundesonen.no

Noah'n min - Woodshine's Mr. Big


Guest Belgerpia

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Kom brått på av vakreste ikke har fått noen egen tråd, og det burde han jo helt klart ha...

Kjekkeste Noah, sønn av vakreste hunden i verden - gamle Timo. Takket være teknologien var det mulig å få en helt nye liten kjekkas etter gammelmannen halvannet år etter hans død.

Jeg brukte tid på å finne ut hvem som var Noah'n min i kullet, men når jeg først fant han var det aldri tvil. Han skal bli lydighetshund når han blir stor, enn så lenge så sjarmerer han på valpeshow og sånn - han har litt mye bein og litt mye av det meste om dagen, men jeg er helt sikker på at han en vakker dag blir like vakker utenpå som han er inni seg...

aIMG_5199.jpg

Vi er litt restriktive med bilder *ler* - han er jo litt pussig den lille - han har vokst litt i hytt og pine, så det er ikke alle bilder som egner seg på trykk

aIMG_7191.jpg

Man kan ikke alltid se lur ut

aIMG_9094.jpg

.....men han kommer seg han kommer seg *ler*

aIMG_3655.jpg

Han er for tiden mye finere inni seg enn utenpå, men jeg er sikker på at han som sin far kommer til å bli en vakker kar bare han blir voksen.

Morsom, slitsom og en plage er han - men guri så kul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte Noah! Du kunne jo legge ut 8 mnd bildet av han og Timo, så vi får se at det er håp for den svært unghund-prega sjarmisen? ;)

Han har blitt en stor og fin gutt ja! Synes du nettopp fikk han jeg...

Hun har nettopp fått han og alltid hatt han, merkelig nok.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Går det an å være forelsket i hunden sin?

Jeg kjenner at jeg blir litt sånn når jeg ser han på bilder som dette..

aDSC_4795.jpg

aDSC_4767-1.jpg

aDSC_4751.jpg

Fiiiineste gutten sin........

......og det er skrekkelig gøy å kampe altså

aDSC_4757-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at Noah er vakker jeg. Samme hva disse utstillingsfolka ( :P ) sier :P Det er noe med disse tervene altså :P

*ler* Jeg lurer på om du ikke forveksler Noah med Nora nå, altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Jeg lurer på om du ikke forveksler Noah med Nora nå, altså :whistle:

Hehe. Jeg synes Nora er rålekker også jeg :ahappy: Du vet, jeg har ikke dette utstillingssynet på belgere. Så hos meg så er skabbete pels, stygg kropp (nei, ikke noe med vinkler og det styret å gjøre *ler*), lite pent hode osv. som trekker ned. Dette er selvfølgelig bare personlige meninger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Guest Belgerpia

........ alle rundt meg sier at han kommer til å bli vakker eller at han er vakker - jeg personlig er glad han er svært vakker inni seg, for jeg synes han ser helt Pluto ut stakkars - men han har vakre øyne, han har ett intenst og vakkert blikk - og han er min Noah. Det spiller ingen rolle hva andre mener - Noah er Noah uansett hva han ender opp som......... og for meg er han vakker vakker vakker - men på innsiden *ler*

På tide med nye bilder av kjekkasen

aIMG_6732.jpg

aIMG_6711.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ER vakker, men han er UNGHUND. Tålmodighet, Belgerpia.. Du er ikke så god på det du *ler*

Den eneste du har hatt rett om at kom til å bli en stygging, er Zar.. Skal jeg minne deg på hva du sa om Hero og Emma (som rett nok er diger, men hun er ikke stygg). Nei, han ER pen.. Men han er unghund.. Det blir bra til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...