-sheriff- Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 Jeg har drivi litt oppdrett med rasehøns (dverg cockin). Jeg hadde nybegynner kurs i helga og mens jeg var der så har det vært folk og stjålet 15 høner og kyllinger hos meg. Hvor frekke kan mennesker være? :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 Fy F... Er det MULIG? :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 3. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 det er helt utrolig altså, så mange fine høns jeg hadde også går bare folk inn i gården min og inn i hønsehuset og forsyner seg :evil: For en verden vi lever i, høner liksom :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 3. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 Er dette noe jeg bør gå til avisa med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 Er dette noe jeg bør gå til avisa med? det synns jeg du kan gjøre ja! enkelte altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 Er det Mulig [-X [-X Syns du godt kan gå til avisa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 3. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 lurer på om jeg skal det. Jeg får de aldri igjen, men bare for å vise de som har gjort det at jeg gjør noe med det og at jeg vet at noen har vært der. Nå har jeg fire igjen bare. heldigvis ruger disse på egg nå, så det bør ikke være lenge til det kommer småtroll igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 Fy ****.. Hvordan kan folk gjøre sånt? :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 3. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 Nei jeg skjønner det ikke selv...det er helt utrolig. Det er stygt nok gjort at de stjeler hunder og sånn, men hvem bryter seg inn i hønsehus for å stjele høner og kyllinger? Det må jo være samlere av noe slag :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 så dårlig gjort :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 27. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2005 Da var resten av hønene borte også.... Det har vært et dyr som har kommet seg inn til hønene og tatt de siste fire jeg hadde. Blir sprø jeg. På tre måneder har jeg mistet tre katter og 23 høner. Det er ulempen med å bo litt ute på¨landet. Rev og grevlingen lusker rundt hvert hjørne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 27. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2005 så trasig , hvordan kan noen gjøre noe sånt? :-o så dårlig gjort for noen år siden fikk vi okså stjelt ei høne , det kom i avisen. det var en tyv som hadde stjelt ho for å selge ho virdre men heldigvis ble tyven tatt og vi fikk høna tilbake dverg cockin er jo en kjempe fin rase har selv to stykker og 9 blandinger mellom mille flour og dverg cockin en ren rasa mille flour og en blanding håper du får dem tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 27. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2005 Jeg får se om jeg skaffer meg noen nærmere sommeren igjen. men det er jo kjedelig da... Ja har falt for dverg cokin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 28. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2005 Åh så trist! Jeg elsker dverg cokhin! Jeg hadde to stk før som jeg fikk til bursdagen av pappa De var så nydelige! Men den ene døde når den bare var en bebiss og den andre ble tatt av måren sammen med resten av hønesflokken. Har prøvd å overtale Pappa til å kjøpe nye men han syns de er så små. Men til sommern skal han bygge nytt hønsehus med mange forskjellige "avdelinger" og da SKAL han ha nye krem fargede cokhiner!!! Love Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
athene Skrevet 28. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2005 huffda :-o kjipt gå til avisa .. hvordan ser slike høns ut? :oops: har du bilde? hehe ja jeg har lurt på om jeg skulle begynne med hobby høns hehehe :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 28. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2005 jeg har desverre ikke bilde. De er små med mye fjær.og (slengbukser) Mye fjær på beina. Også får du de i mange forskjellig farger De er kjempe fine. Ja kommer nok til å ha igjen men ikke før nærmere sommerstid, for ellers blir det så mye styr med frossent vann og varmelamper og greier. Kyllingene skal jo ha 37 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 28. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2005 Her er mine høner: Matilde: Lolita: de går helt fritt i hagen , stikker aldrig av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 28. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2005 Så fine...Jeg hadde jo den flotte hanen også. Åhh...så irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 28. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2005 Så fine...Jeg hadde jo den flotte hanen også. Åhh...så irriterende takk! vi har 8 haner og fem høner tragisk det med hønene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 28. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2005 okei, går alle hanene sammen eller? Jeg hadde 5 haner og 18 høner, men det var to haner som ikke gikk sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 28. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2005 okei' date=' går alle hanene sammen eller? Jeg hadde 5 haner og 18 høner, men det var to haner som ikke gikk sammen.[/quote'] ja! alle hønene og hanene går sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
athene Skrevet 29. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2005 åååå såå søte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar