Gå til innhold
Hundesonen.no

Reise kollektivt med hund


Miriam

Recommended Posts

Det der med NorWay bussekspress, det er veeeldig opp til sjåføren, men ja jeg har og blitt nektet å bli med pga hundene. Men jeg har og sett hunder på bussen, riktignok en liten Italiener, tipper det hadde noe med saken å gjøre...

Men jeg har og faktisk blitt nektet å sende akvariefisk med den bussen, av samme grunn: De tar ikke med levende dyr :lol: Fisk liksom, erre mulig...

Reiser endel kollektivt med mine jeg og, med variabelt utfall. Når jeg har med kun Tequila er det få som bryr seg, men når jeg kommer med Lita får pipa en litt annen tone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier jo fire barn, og siden de ikke presiserer hvor mange hunder, så bør det være fire her og. Men Anette, hender det at du har fire hunder med på tur?

Nei, men jeg reiser ganske ofte med to hunder... Jeg har også tolket det som at man kan ha med fire hunder (1 hund tar jo ikke større plass en 4 barn....), men én gang har jeg opplevd at sjåføren mente man bare kunne ha med 1 hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg reiser ganske ofte med to hunder... Jeg har også tolket det som at man kan ha med fire hunder (1 hund tar jo ikke større plass en 4 barn....), men én gang har jeg opplevd at sjåføren mente man bare kunne ha med 1 hund.

Nå er jeg så kjip at jeg ville begynt å diskutere dette, spesielt når jeg vet det ikke står annet enn fire barn eller hund. At hund ikke er skrevet i flertall eller presisert har ikke no å si for meg, de får enten endre teksten eller la meg gå gratis med inntil fire hunder.

Helt enig i at de ikke tar mer plass, og roligere enn fire unger pleier de også å være :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så kjip at jeg ville begynt å diskutere dette, spesielt når jeg vet det ikke står annet enn fire barn eller hund. At hund ikke er skrevet i flertall eller presisert har ikke no å si for meg, de får enten endre teksten eller la meg gå gratis med inntil fire hunder.

Helt enig i at de ikke tar mer plass, og roligere enn fire unger pleier de også å være :wub:

Ja, jeg diskuterte til det kom røyk ut av ørene mine jeg altså, og jeg vant diskusjonen til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...