tm100021 Skrevet 26. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2008 Vel, ny side www.collie.moo.no , om noen ser at rammene ikke holder seg der de skal, eller noen sider som ikke åpnes rett eller har kritikk eller forslag så kom med dem.
MartineH Skrevet 26. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2008 Så fin, hva har skjedd med borzoiene?
tm100021 Skrevet 26. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2008 Borzoisiden er nede til jeg er ferdig med den Er litt småpirk igjen i layouten som jeg ikke fornøyd med enda! (Eller hvis du sikter til at jeg ikke har alle Borzoiene mer så måtte de settes vekk etter å ha vært på sau, som en avtale med bonden for at de skulle få leve.)
Raksha Skrevet 26. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2008 Nåh så nydelig liten collievalp. Ser tydelig at det er amerikanere i henne, ja. Herlig!
starlight Skrevet 26. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2008 Vi liker amerikanerne, hihi! Fin side!
Mirai Skrevet 26. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2008 Skal du ikke skrive noe om Shakil på den nye siden?
tm100021 Skrevet 26. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2008 Nåh så nydelig liten collievalp. Ser tydelig at det er amerikanere i henne, ja. Herlig! Takk, ja hun er en halvamerikaner Vi liker amerikanerne, hihi! Fin side! Takk! Ja hehe Skal du ikke skrive noe om Shakil på den nye siden? Nei, ikke mer enn dette. og bor med mine to hunder, Borzoi'en Shakil og Langhårs Collie'n Ivy, som siden hovedsaklig handler om Hans side begynte jeg faktisk med før hennes, men jeg får ikke alt i rammene til å stemme helt og irriterer meg grønt over det... Og håper jeg blir ferdig ikveld om min o'store mentor har tid til å hjelpe meg idag så jeg får lagt den også ut.
Mirai Skrevet 26. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2008 Åja, skal du ha to separate hjemmesider for dem?
Peers Skrevet 26. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2008 Borzoisiden er nede til jeg er ferdig med den Er litt småpirk igjen i layouten som jeg ikke fornøyd med enda! (Eller hvis du sikter til at jeg ikke har alle Borzoiene mer så måtte de settes vekk etter å ha vært på sau, som en avtale med bonden for at de skulle få leve.) Jeg stusset også over hvor de siste borzoiene ble av, men da vet jeg det
tm100021 Skrevet 26. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2008 Åja, skal du ha to separate hjemmesider for dem? Ja, tenkte det... Shakk er jo "bare" kosehund og morsgutt (Han har utviklet underbitt og sliter litt med ryggen ) Mens Ivy har jeg jo tenkt å fortsette aktivt med, og når det er bare de to og jeg har tenkt så forskjellig med dem tenkte jeg det var greit med to forskjellig sider egentlig... (Også har jeg akkurat begynt å skjønne bittelittegrann i frontpage og synes det var gøy med to sider Helt frem til Shakk's side begynte å bare krangle med meg) Jeg stusset også over hvor de siste borzoiene ble av, men da vet jeg det Noe mer noen lurer på, så bare send en pm eller spør Har aldri vært noe hemmelighet det som skjedde, og jeg er bare glad de slapp å bli avlivet.
tm100021 Skrevet 30. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2008 Da har jeg forandret på den igjen
tm100021 Skrevet 7. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Desember 2008 Og da har det kommet ny lay!
tm100021 Skrevet 7. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Desember 2008 Nei, takk! Hva slags leser bruker du?
HildeM Skrevet 7. Desember 2008 Rapporter Skrevet 7. Desember 2008 Den så slik ut i både Opera og IE. I FF så den fin ut
Shilamon Skrevet 7. Desember 2008 Rapporter Skrevet 7. Desember 2008 samme sak her, sitter på mac. Den var "rar" i opera og safari, men i FF funket den slik jeg tror den skal funke (der så en iallefall fin og "normal" ut:))
tm100021 Skrevet 7. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2009 uki dere, da er det ny lay ute igjen, siden jeg ikke har siden alene lenger;) Hvordan ser den ut?
ToneS Skrevet 7. Januar 2009 Rapporter Skrevet 7. Januar 2009 Likte den kjempe godt.! Stilig layout og hele pakka, så sikkelig "gjenomført" ut! Ikke noe kluss med det jeg kikket på i alle fall..
HildeM Skrevet 7. Januar 2009 Rapporter Skrevet 7. Januar 2009 Jeg må scrolle bortover for å se hele designet ...
tm100021 Skrevet 7. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2009 Likte den kjempe godt.! Stilig layout og hele pakka, så sikkelig "gjenomført" ut! Ikke noe kluss med det jeg kikket på i alle fall.. Takk Jeg må scrolle bortover for å se hele designet ... Uki!
Carina Skrevet 7. Januar 2009 Rapporter Skrevet 7. Januar 2009 Kjempeflott side! Men hvor har det blitt av borzoiene og Kite?
tm100021 Skrevet 7. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2009 (Eller hvis du sikter til at jeg ikke har alle Borzoiene mer så måtte de settes vekk etter å ha vært på sau, som en avtale med bonden for at de skulle få leve.) Og Jenny har flyttet hjemmefra med Shabtay mens Kite lever det gode live der enda
Carina Skrevet 7. Januar 2009 Rapporter Skrevet 7. Januar 2009 Og Jenny har flyttet hjemmefra med Shabtay mens Kite lever det gode live der enda Ahh! Nysgjerrige doggiser vettu. Som sagt, veldig fin side. Og flotte hunder. Forresten så er det noen av linkene på linkesiden som åpner seg inni ramma.
tm100021 Skrevet 7. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2009 Ahh! Nysgjerrige doggiser vettu. Som sagt, veldig fin side. Og flotte hunder. Forresten så er det noen av linkene på linkesiden som åpner seg inni ramma. Takk for tipse!
Raksha Skrevet 8. Januar 2009 Rapporter Skrevet 8. Januar 2009 Flott side - stilren og fin! Har du ikke vakreste Shakil hos deg heller?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar