~Marlene~ Skrevet 28. September 2005 Rapporter Skrevet 28. September 2005 jeg har om mulig teknt å kjøpe meg en phalene valp, men jeg vil vite litt info om denne rasen først, noen forslag?
Baby Skrevet 28. September 2005 Rapporter Skrevet 28. September 2005 http://www.freetains.com/phalene.html
LouDan Skrevet 28. September 2005 Rapporter Skrevet 28. September 2005 Eneste forskjell på papillon og phalene er vel, om jeg husker riktig, at øra henger på phalene...
Maria Skrevet 28. September 2005 Rapporter Skrevet 28. September 2005 Phalene er den opprinnelige varianten av Papillon. Det kan bli født Phalene i Papillonkull, og omvendt, men da må de omregistreres til den rasen de er født som. Så, det er ingen forskjell bortsett bra ørestillingen FLOTT rase!
-sheriff- Skrevet 28. September 2005 Rapporter Skrevet 28. September 2005 vi har en nydelig phalene i klubben, men den ha sjønnhetsfeil. Den har stående ører så alle tar feil og tror han er en papillon
WheatenMali Skrevet 28. September 2005 Rapporter Skrevet 28. September 2005 da er det en papillon, men født av en phalene om du skjønner? (les det maria skreiv )
LiLi Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2005 Like snill og god som en papillon? Hoho Ja, i den grad en papillon er snill og god så Som de andre her sier, så er den eneste forskjellen på de to rasene at den ene har hengeører og den andre har ståører. Rasene skal helst ikke blandes, for da kan man få hunder med halvt oppstående ører, eller et hengende og ett stående.
Cavalier&Collie Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2005 eller et hengende og ett stående. Haha, så rart det ville sett ut
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar