Toya Skrevet 13. November 2005 Rapporter Share Skrevet 13. November 2005 de langhåra er jo de peneste da... og jeg er fortsatt irritert over at det blir betegnet som en genfeil... hvordan skal man liksom vite hva som er "normalt" hehe... er bare sånna ting som popper opp i huet mitt noen ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuba Skrevet 13. November 2005 Rapporter Share Skrevet 13. November 2005 Synes shæfere er så flotte - med kort og lag pels. Det er bare så synn at de er avlet så feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 13. November 2005 Rapporter Share Skrevet 13. November 2005 Trist at de langhåra schæferne ikke kan stilles, de er jo de flotteste (synes jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 13. November 2005 Rapporter Share Skrevet 13. November 2005 Der er jo nogen som avler på langhåret schæfer. Sender en link med hvor du kan se hvem jeg snakker om. Er helt vild med deres ene hund. Den heter Strix. Han er bare så utrolig fin og stor http://www.winlunds.com Kan ikke finne en hund som heter Strix jeg :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 13. November 2005 Rapporter Share Skrevet 13. November 2005 Finner Strix, men ingen bilder av ham.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 13. November 2005 Rapporter Share Skrevet 13. November 2005 Finner Strix' date=' men ingen bilder av ham..[/quote'] tror de har fått en forvert til han? er ikke sikker. men det har vært bilder av han der før og han var nydelig i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar