MarieR Skrevet 14. September 2008 Rapporter Skrevet 14. September 2008 Er det noe interesse for å dra opp søndagstreningene igjen? Eller hvertfall møtes for å trene en eller annen dag, nå og da?
Ingvild Skrevet 14. September 2008 Rapporter Skrevet 14. September 2008 Jeg vil trene! Søndagstreningene var jo kos, men det er litt varierende om jeg kan være med på dem, egentlig (manglende transport/dårlig kollektivtrafikk/våkner opp annet sted enn hjemme og bruker noen timer på å komme meg hjem/masse skolearbeid/osv), men jeg syns definitivt vi burde få i gang treninger litt oftere igjen.
MarieR Skrevet 14. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 14. September 2008 Jeg vil trene! Søndagstreningene var jo kos, men det er litt varierende om jeg kan være med på dem, egentlig (manglende transport/dårlig kollektivtrafikk/våkner opp annet sted enn hjemme og bruker noen timer på å komme meg hjem/masse skolearbeid/osv), men jeg syns definitivt vi burde få i gang treninger litt oftere igjen. Ja, det var det jeg ville fram til, at vi ikke behøver å låse det til søndagene Ang. plass må det jo gå an å finne en plass alle kommer seg til. Nå blir jeg riktignok borte i to uker, men etter det er det fritt fram for min del
mathilde&divo Skrevet 17. September 2008 Rapporter Skrevet 17. September 2008 Kunne absolutt tenkt meg å være med og trene en gang i uka. Keep me posted
ToneS Skrevet 17. September 2008 Rapporter Skrevet 17. September 2008 Jeg vil også gjerne være med å trene..
KristinL Skrevet 23. September 2008 Rapporter Skrevet 23. September 2008 Kunne godt tenkt meg å bli med på det ja! Men søndagene er ofte litt vanskelige for meg også, pga arbeidshelger osv. Men kan bli med innimellom i hvertfall.
lisepii Skrevet 28. September 2008 Rapporter Skrevet 28. September 2008 jeg kunne også ha tenkt meg å blitt med på treninger
holly Skrevet 9. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2008 Skal vi prøve få til ei trening snart? :happy:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar