Gå til innhold
Hundesonen.no

Søndagstreningene..

MarieR

Recommended Posts

Skrevet

Jeg vil trene! Søndagstreningene var jo kos, men det er litt varierende om jeg kan være med på dem, egentlig (manglende transport/dårlig kollektivtrafikk/våkner opp annet sted enn hjemme og bruker noen timer på å komme meg hjem/masse skolearbeid/osv), men jeg syns definitivt vi burde få i gang treninger litt oftere igjen.

Skrevet
Jeg vil trene! Søndagstreningene var jo kos, men det er litt varierende om jeg kan være med på dem, egentlig (manglende transport/dårlig kollektivtrafikk/våkner opp annet sted enn hjemme og bruker noen timer på å komme meg hjem/masse skolearbeid/osv), men jeg syns definitivt vi burde få i gang treninger litt oftere igjen.

Ja, det var det jeg ville fram til, at vi ikke behøver å låse det til søndagene :sint_01: Ang. plass må det jo gå an å finne en plass alle kommer seg til. Nå blir jeg riktignok borte i to uker, men etter det er det fritt fram for min del :wub:

Skrevet

Kunne godt tenkt meg å bli med på det ja! Men søndagene er ofte litt vanskelige for meg også, pga arbeidshelger osv. Men kan bli med innimellom i hvertfall.

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...