Gå til innhold
Hundesonen.no

Lars Lauvik

PsychoLynx

Recommended Posts

Skrevet

Fler enn meg som digger disse seriene?

Idag fikk jeg de to første bøkene til Lars Lauvik i posten, og da jeg kort tid etterpå oppdaget at det har kommet en bok nr 3, så ble den også bestilt. Bok nr 3 kom ut i 2007, noen som aner om det er en bok nr 4 på gang?

Marit, som har blakket seg på tengeserie bøker den siste måneden... I tilegg til disse tre har jeg jo også måtte investere i Nemi nr 4 :whistle:

Skrevet

Jeg elsker Lars Lauvik (spesielt EON og Oppgulp). Men hvor fikk du tak i bok nr 3, jeg finner den ingen steder jeg? :)

Edit: jeg fant den på haugenbok.no, og der stod det jaggu at nr 4 er på vei/har kommet.

Skrevet

Jeg bestilte den på Haugenbok ja... Men så ikke noe om 4 da.. *inn å titte mer* Dæven nå er jeg blakk...

edit: jeg fant jeg fant. Og julegaveønske er sendt til mamma. Jeg MÅ Klare å la være å kjøpe denne selv... :)

Skrevet

wow!, Haugenbok skal ha skryt for levering av bøker iallefall!

Jeg bestilte boka der litt før klokka 13 i går, og idag lå den i postkassa.

De andre bøkene ble bestilt fra bokklubben.no den 28.08, og de kom i går... Jeg vet hvor jeg skal bestille bøker heretter iallefall. (bokklubben.no hadde forøvrig ikke nr 3 (eller 4) for den del)

Skrevet
wow!, Haugenbok skal ha skryt for levering av bøker iallefall!

Jeg bestilte boka der litt før klokka 13 i går, og idag lå den i postkassa.

De andre bøkene ble bestilt fra bokklubben.no den 28.08, og de kom i går... Jeg vet hvor jeg skal bestille bøker heretter iallefall. (bokklubben.no hadde forøvrig ikke nr 3 (eller 4) for den del)

Jøss, det var da imponerende raskt! Må bare skrape sammen noen kroner, så skal Haugenbok få en bestilling fra meg også :) Merkelig at Bokklubben ikke har nr 3 og 4 egentlig...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...