Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultat ag/lp/valpeshow

Huldra

Recommended Posts

Tulla stilte i agility og agility hopp (klasse 2 i begge deler), og vi rasket med oss fra premiebordet. Lørdagen fikk vi en andre og en tredjepremie, men 1. plass i begge løpene merkelig nok. Søndagen fikk vi 2. premie i hopp, og en 2. plass. I agility fikk vi vårt første napp på veien opp fra kl2, med 1. plass! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere! :P:P

Å tusen takk for att vi fikk låne Cairn jenta di :P Kjempe søt jente! Fikk bare enda mer lyst på!

Og Steffen (min kjære), falt helt pladask! Han snakket om Cairn terrier hele veien hjem :o

Håper vi møter dere igjenn :D

Hehe, bare hyggelig! :P Lurte dere vel litt inn i å "holde henne litt", mens jeg stakk av, hehe.. :D Men dere skulle møtt henne når hun er litt mer oppmerksom på folk, og ikke så mange hunder og andre gøye ting rundt omkring, da er hun virkelig sjarmerende, men morsomt at dere ble enda mer sikker på at cairn er rett rase! :o Skal forresten til Eid siste helga i mnd her, bare å komme og hilse på da også (hvis hun ikke blir med oppdretteren på valpeshow et annet sted da, det vet jeg ikke enda). :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bare hyggelig! :P Lurte dere vel litt inn i å "holde henne litt", mens jeg stakk av, hehe.. :P Men dere skulle møtt henne når hun er litt mer oppmerksom på folk, og ikke så mange hunder og andre gøye ting rundt omkring, da er hun virkelig sjarmerende, men morsomt at dere ble enda mer sikker på at cairn er rett rase! :P Skal forresten til Eid siste helga i mnd her, bare å komme og hilse på da også (hvis hun ikke blir med oppdretteren på valpeshow et annet sted da, det vet jeg ikke enda). :o

Hehe ja du stakk av :P Men vi elsket å ha henne :D

Ja kanskje jeg tar meg en tur dit :D kanskje der er andre Cairn også:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...