Gå til innhold
Hundesonen.no

OODK 6.9 og DHK 7.9


tuppetroll

Recommended Posts

I går og i dag har vi vært på agilitystevne i Oslo og Drøbak, der vi har deltatt i hopp 1 stor begge dager. I går gikk vi feilfritt, og kom på 3.plass av 43. Dermed fikk vi vårt første opprykksnapp til hopp klasse 2. I dag fikk vi en vegring, men endte opp med totalt 5 feilpoeng og en 8.plass av 34. Dermed fikk vi vårt andre opprykksnapp til hopp klasse 2. Flink Ace :P

Filmer og blogg finner dere her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pavlov och Shejpa debuterade. Pavlov tog 1 napp (han startade bara hoppklas) och Shejpa tog 2 (ett i agilityklass och ett i hoppklass). Missy tog ett napp i hoppklass I på söndagen. Fin utdelning! På söndagen fick vi napp i alla lopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pavlov och Shejpa debuterade. Pavlov tog 1 napp (han startade bara hoppklas) och Shejpa tog 2 (ett i agilityklass och ett i hoppklass). Missy tog ett napp i hoppklass I på söndagen. Fin utdelning! På söndagen fick vi napp i alla lopp

Gratulerer, det er jo kjempebra! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...