Gå til innhold
Hundesonen.no

Overnatting i/på(?!) Gjøvik

Aussieglis

Recommended Posts

Skrevet

Kommer du på jubileum?? :angry: med My???

Hmmm, jeg er desverre veldig lite kjent på overnattingssteder der da... :closedeyes: Lone og TE har okkupert huset her :P

Skrevet

Det virker sånn :P Beate hadde plass til oss i bilen sin, så da mangler jeg bare en plass å snorke om natta til meg og My så er alt i boks :angry:

Skrevet

Er det gangavstand imellom vandrehjemmet og øverby stadion? Og er det enkelt å finne frem?

Jeg er ikke meldt på noen kurs på søndagen, så Maaarit, du og Bridie har vel tid til å hærje litt? My og Bridie altså, jeg og du kan stå å se på.. Og ta bilder :blink:

Skrevet
Er det gangavstand imellom vandrehjemmet og øverby stadion? Og er det enkelt å finne frem?

Jeg er ikke meldt på noen kurs på søndagen, så Maaarit, du og Bridie har vel tid til å hærje litt? My og Bridie altså, jeg og du kan stå å se på.. Og ta bilder :blink:

hehe, gangavstand er det, men det er himla bratt oppover der :D

Hehe, om vi ikke skal på LR-treff på søndagen så burde det vel være mulig å møtes. Lone og co er jo også hos oss, så vi kan jo la Arn være med for å se om han klarer å holde de to tøttene våre på bakkenivå! :D Men ja, vi vil gjerne leke! Jeg vil gjerne ta bilder og hilse på My!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...