Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan legge til nye titler på Dogweb?

Hampus

Recommended Posts

Du må sikkert gjøre det samme som meg (Amigo ble S VCH i sommer) og søke SKK om championatregistrering. Deretter må de kontakte NKK for at det skal komme i DogWeb ... tror det er slik det er?

I alle fall - det tar laaang tid. Amigo sitt championat er enda ikke registrert der borte og det er nå 2 måneder siden. SKK skrev til meg at det tok ca. 1 måned men det har enda ikke skjedd noe for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKK hadde nesten 14 dager stengt etter WW ( de trengte vel en velfortjent ferie etter det fantastiske arrangementet ) og det er er sikkert endel hunder som ble S uch så de har vel en stooor jobb

WW kan du bare sende inn kopi av diplomet ditt til NKK så fixer de det.

Gratulerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKK hadde nesten 14 dager stengt etter WW ( de trengte vel en velfortjent ferie etter det fantastiske arrangementet ) og det er er sikkert endel hunder som ble S uch så de har vel en stooor jobb

WW kan du bare sende inn kopi av diplomet ditt til NKK så fixer de det.

Gratulerer

Jeg fikk beskjed om å sende/maile en kopi av kritikken, for å få inn JWW-tittelen. Et diplom kan jo i teorien kopieres og misbrukes.

Tittelen kom på DogWeb samme dag jeg mailet kritikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipsene.

Da skal jeg maile kritikk og diplom, så ordner det seg nok.

At SKK er veldig trege med championatene, det har jeg skjønt nå.

Sendte min søknad i slutten av juli, altså etter at ferien deres var over, har enda ikke hørt noe fra dem.

Ting tar tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...