Gå til innhold
Hundesonen.no

Prednisolon

shatique

Recommended Posts

For noen dager siden ble Charmy stikket av veps igjen,fikk kommet meg til vetrinæren innen det hadde gått en halv time for å få kortison sprøyte slik at det ikke ble noen allergisk reaksjon som det skjedde sist gang. Jeg ble tipset av noen om å kjøpe Prednisolon,kortison tabletter som man kan ha i heimen i akkuratt slike tilfeller som dette her. Noen som vet om de er reseptbelagt eller om man kan få kjøpt de på apoteket uten å kontakte vetrinæren i forkant? Prøvde å ringe i går,men må ringe etter helgen. Men er livredd disse vepsene. Har hatt 4-5 svermende rundt her i dag. Livredd for at hun skal bli stikket enda en gang,nysgjerrig som hun er klarer henne ikke la være å gå bort til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste veterinærer selger Lifeline sin Førstehjelpsknapp, og da får du med kortisontabletter til din hund.

Det er nok veterinærer som skriver ut resept på en hel eske med tabletter også, men vil tro de er i mindretall. Synes førstehjelpsknappen er kjekk å ha hengende i båndet eller tursekken jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste veterinærer selger Lifeline sin Førstehjelpsknapp, og da får du med kortisontabletter til din hund.

Det er nok veterinærer som skriver ut resept på en hel eske med tabletter også, men vil tro de er i mindretall. Synes førstehjelpsknappen er kjekk å ha hengende i båndet eller tursekken jeg!

Takk. Ja skal høre med dem i morgen. Førstehjelpskapp hørtes ikke så verst ut å ha på lur :whistle:

Godt å være forberedt på enhver situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...