potifa Skrevet 20. August 2008 Rapporter Share Skrevet 20. August 2008 Tenker vi må ha et nytt treff snart, på en ny plass. Vi kunne kanskje møttes på hundeklubben, hvis ikke noen har noen andre forslag? Tenker valper og vokse hunder hvis det passer for alle. Stine, det er forventet at du blir med denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knøttene Skrevet 20. August 2008 Rapporter Share Skrevet 20. August 2008 Du vet at jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 20. August 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2008 Er det noen dager som passer bedre for deg enn andre, Wenche? I neste uke er det meldt fint vær både onsdag , torsdag og fredag. Ons og fre passer veldig mye bedre for meg enn torsdag. Ellers så er det meldt fint på fredag som kommer nå og, men jeg vet om enda en person som kan være med i neste uke og vi skal jo på utstilling i helgen så det er jo god sosial trening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knøttene Skrevet 20. August 2008 Rapporter Share Skrevet 20. August 2008 Jeg kan alle dager etter jobb, bortsett fra mandag, for nå har vi begynt på valpekurs. Så bare foreslå en hvilken som helst dag så kan jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knøttene Skrevet 22. August 2008 Rapporter Share Skrevet 22. August 2008 Hva med onsdag 27 på ettermiddagen en gang? På hundeklubben, eller kanskje på Hamresanden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 23. August 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. August 2008 Det er vi med på. Skal vi møtes på stranden på Hamresanden, det vet vel alle hvor er ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knøttene Skrevet 23. August 2008 Rapporter Share Skrevet 23. August 2008 Greit for meg! Klokkeslett? Fem-seks tida? Blir det for sent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StineG Skrevet 24. August 2008 Rapporter Share Skrevet 24. August 2008 Jeg er med hvis jeg kan sitte på med noen ut dit, for ellers tror ikke jeg at jeg kan komme. Og jeg har veldig lyst til å være med Hera... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knøttene Skrevet 24. August 2008 Rapporter Share Skrevet 24. August 2008 Jeg kan sikkert plukke deg opp hvis ikke det er en helt vannvittig omvei. Sender deg en melding med nummeret mitt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar