Gå til innhold
Hundesonen.no

Biter på alt

Diaz

Recommended Posts

Har en mops på 4 mnd. Har hatt han i ca 6 uker nå. Og nå lurer vi på hva vi skal gjøre for og få han til og høre. Han biter på alt. Ekstremt moro og bite på beina til mor og da biter skikkelig det gjør virkelig vondt, han henger etter hvis jeg går og nekter og slippe det spiller ingen rolle hvordan vi snakker eller hva vi gjør for og få han til og slutte. Han hører ikke etter. Setter meg i sofaen med bena oppi men da prøver han og hoppe etter klorer på sofaen og bjeffer. Når vi dytter han vekk blir han skikkelig sint knurrer og bjeffer. og skal virkelig ta deg :rolleyes:   Han har mange leker som han kan bite på.

Han er jo lydig på andre ting han kommer når jeg roper på han og han kan: sitt, gi lapp, ligg og give me five. Og når han gjør andre ting han ikke får lov til pleier han som regel og høre etter når vi sier nei.

Noen som har gode råd om hva jeg kan gjøre for og få han til og slutte med bitingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold in there. Mitt råd. Har hatt en labrador som har bedret seg, men som enda eter på alt. Hvis det plutselig er en pose på gulvet MÅ hun spise på den. Er det en vase på bordet = må bites på. Alt som er nytt / uregelmessighet i huset = må bites på.

Det bedrer seg! Bare vær konsekvent, si nei og ta vekk alt. Forebyggende er det beste, for det er vanskelig å forstå hvorfor man ikke kan bite på alt her i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...