Gå til innhold
Hundesonen.no

Mobilen skrur seg av...

Guest LeenaM

Recommended Posts

Jeg har en Sony Ericsson k610i. Jeg synes den er grei nok (ønsker meg jo selvsagt ny), men veldig ofte, så skrur den seg av! Det skjer oftest når jeg har den i lomma (med tastelås, selvsagt). Når jeg f.eks. skal sjekke klokka, så er den plutselig slått av! Jeg må slå den på heletiden... Kan forresten si at jeg kjøpte den i april, 2007.

Håper noen kan hjelpe meg :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :console: Da håper jeg min ikke funker lenger også snart, fordi det er forferdelig irriterende! Har jo en gammel sony ericsson og et par gamle nokiaer her også, men de er dårlige :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :wub: Da håper jeg min ikke funker lenger også snart, fordi det er forferdelig irriterende! Har jo en gammel sony ericsson og et par gamle nokiaer her også, men de er dårlige :cry:

Bedre enn en som skrur seg av hele tiden :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?? Og "flere motiv" er bedre enn en telefon som faktisk kan stå på?

Jeg hadde samme probl. med min gamle SE telefon - forsåvidt også den nyere (men det har bare skjedd et par/tra ganger på den, da)..

Aner ikke hvorfor, men er redd eneste løsningen er å unne seg en ny telefon (og DET er jo alltid hyggelig!) - dog ikke noen SE denne gangen.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?? Og "flere motiv" er bedre enn en telefon som faktisk kan stå på?

Jeg hadde samme probl. med min gamle SE telefon - forsåvidt også den nyere (men det har bare skjedd et par/tra ganger på den, da)..

Aner ikke hvorfor, men er redd eneste løsningen er å unne seg en ny telefon (og DET er jo alltid hyggelig!) - dog ikke noen SE denne gangen.

Susanne

Haha, jeg er litt rar jeg skjønner du :) Det er bare at jeg er, unnskyld uttrykket, dritt lei av den mobilen. Da vil jeg heller bruke den som slår seg av. Den slår seg av minst annenhver dag, men oftest hver dag. Kan jo bruke en sånn Nokia greie da, men hater egentlig Nokia også.. Jeg er så rar jeg atte.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Snilleste mennesker!! Vet at dette er en gammel tråd, men altså- grunnen til at de bare slår seg av er ofte noe en kjapt får fikset på garantien. Så da hadde dere spart dere de pengene på en ny mobil. Dere har to års garanti, dere vet det?

*flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...