Anne Skrevet 22. September 2005 Rapporter Skrevet 22. September 2005 Da vil jeg ønske alle velkomne til Hundesonen treff på søndag den 25 sep kl 13.00 i Vagleskogen :mrgreen: Håper dere som bor i nærheten vil komme! Og viss dere har et bedre forslag på hvor vi kan gå så si ifra! Jeg er ikke så kjent innover mot byen... Men så tenkte jeg at dere synes vel kanskje det er langt å komme helt til Refsnes e.l.
Silje Skrevet 22. September 2005 Rapporter Skrevet 22. September 2005 NÆMMEN!! Jeg skal jo på utstilling i Bergen jeg da!! ÅE, jeg får jo aldri bli med jeg
Scarlet Skrevet 23. September 2005 Rapporter Skrevet 23. September 2005 Da vil jeg ønske alle velkomne til Hundesonen treff på søndag den 25 sep kl 13.00 i Vagleskogen :mrgreen: Håper dere som bor i nærheten vil komme! Og viss dere har et bedre forslag på hvor vi kan gå så si ifra! Jeg er ikke så kjent innover mot byen... Men så tenkte jeg at dere synes vel kanskje det er langt å komme helt til Refsnes e.l. Skal prøve å få det til, har ikke så langt å kjøre
Taz Skrevet 23. September 2005 Rapporter Skrevet 23. September 2005 Kommer meg ikke ut jeg.. Så kan ikke ver med jeg heller.
Anne Skrevet 24. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 24. September 2005 Skal prøve å få det til, har ikke så langt å kjøre Det hadde vært hyggelig , men kan du gi beskjed i morgen før 12 om du kommer eller ikke? Viss ingen kommer går jeg en annen plass
Anne Skrevet 24. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 24. September 2005 Taz og Silje: Da prøver vi en annen gang også Når er du ikke på utstilling Silje?
Silje Skrevet 24. September 2005 Rapporter Skrevet 24. September 2005 Taz og Silje: Da prøver vi en annen gang også Når er du ikke på utstilling Silje? Hehe Ja det blir en del futting Men nå har jeg snart juleferie da!
Scarlet Skrevet 24. September 2005 Rapporter Skrevet 24. September 2005 Får det ikke til, lager logo for et nytt firma Vi utsetter det heller til Silje og Trine kan være med Sorry
Anne Skrevet 24. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 24. September 2005 Går bra det Tenkte at nå satte jeg bare opp en dag så vi fikk gang på det Vi prøver senere... Jeg får jo hjem Shaylee neste uke så da tror jeg at jeg venter til etter valpeshowet iallefall... Men jeg treffer noen av dere der iallefall
Scarlet Skrevet 24. September 2005 Rapporter Skrevet 24. September 2005 Går bra det Tenkte at nå satte jeg bare opp en dag så vi fikk gang på det Vi prøver senere... Jeg får jo hjem Shaylee neste uke så da tror jeg at jeg venter til etter valpeshowet iallefall... Men jeg treffer noen av dere der iallefall Det gjør du, for den lille valpen min "Leah" skal stille der, og så skal jo Trine stille Diego
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar