Gå til innhold
Hundesonen.no

Enda en rasetipstråd

eple

Recommended Posts

Takk for svar alle sammen! Det ser ut til at vi har landet på en flat coat :blink: Det blir hundekjøp på oss en gang fra sommeren 2009 og utover, spesielt jeg gleder meg masse (samboer litt mer skeptisk da han har hatt en del negative opplevelser med hunder, men han kommer nok til å elske det lille krapylet like mye som meg bare de blir kjent med hverandre)! Vi har ikke satt oss på venteliste/interesseliste, da vi ikke har bestemt oss for oppdretter enda. Det er jo en god stund frem i tid. Men vi har vært i kontakt med en oppdretter per tlf for å få et litt bedre bilde av rasens generelle karakteristikk, samt forhørt oss litt her inne hos noen som har flat. Det har vært viktig for oss å finne en rase som er meget vennligsinnet overfor både oss og fremmede, og jeg ønsket en hund jeg kunne ta med meg på flere ulike aktiviteter alt etter hva jeg/vi synes er kjekkest, både nå og seinere. Det er nok flere raser som passer inn her, så min forkjærlighet for flaten gjennom å ha blitt kjent med vår gamle familiehund har også spilt en rolle. Jeg er veldig glad for muligheten til å lese her inne, for nå kan vi forberede oss masse på det å få en valp i hus og det å få en flatvalp i hus. Slik håper jeg å få en hund som kan hilse pent, og roe seg ned i mange situasjoner.

Nå ser vi frem til utstilling i bergen i september for å titte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...