ullsokk Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Hei! Har nå to katter, kattunger... Den eldste er født i mai, og fikk den i slutten av juni, og fikk den andre kattungen, som er en villkatt, i går.. Deres første møtet deres bestod av hvesing osv.. Hva kan jeg gjøre for at den nye katten skal føle seg velkommen og bli kjent med hverandre?? Håper på noen gode tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Hvorfor tar dere inn en villkatt uten videre? Noen kan eie den for det, har dere prøvd å sette opp lapper på butikken? Dere burde fått sjekken den av vett også, hvis det er en villkatt kan den ha på seg sykdommer som kan smittes over på den andre. Hvem av kattene viste agresiv oppførsel først? Hvis det er villkatten som viser agresiv oppførsel bør du ikke beholde den. Jeg vet ikke helt hvordan du skal få de til å bli venner, katter er jo ikke som hunder, hester eller kaniner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokk Skrevet 24. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Hei! Hadde dyrlegen hos vett i dag.. Alt stod bra til.. Det var min katt som første hveste.. Med disse villkattene stod d om å avlive dem eller ta vare på dem.. Jeg tok vare på 1.. Stå det er ikj bare sånn uten videre.... hmmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumfy Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 ganske vanskelig når du ser noen katter så du ser så treng omsorg og isje får det , då syns vi jo synd på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokk Skrevet 24. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Har sjekket kattemamaen.. Ingen chip eller tatto i øret.. Kattungen, den ville, ble vaksinert i dag mot kattepest osv.. Men hvordan kan kattene møte hverandre? Skal jeg haden eldste i sele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumfy Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 slost de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokk Skrevet 24. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Nei, de skotter på hverandre og lager lyder.. Har ikj tort å sleppe de løs på hverandre.. Burde jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumfy Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 du kan prøve å se hva sp skjer og viss det isje går så må gjør noe aent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokk Skrevet 24. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Okay.. Skal prøve det.. takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumfy Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 eg har en kattunge og vi har tatt den med til noen vi kjenner og dei hadde katt og de frestre ti hverandre. men eg lure på noe selv eg, eg bur en plass der det er masse trafikk og vette hvordan eg skal gjør det når eg vil lufte katten min i hagen? vil isje at den skal være utforbi porten våres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokk Skrevet 24. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Har dere gjerde i hagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumfy Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 det er en hekk og eg lite gjerde men eg vil isje at den skal være utforbi porten for der er det ganske mye trafikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokk Skrevet 24. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 kanskje en kattegård eller et gjerde som går bak hekken liksom.. og grave det litt ned, så ikj katten kommer seg ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumfy Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 den hopper og klatrer veldig mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokk Skrevet 24. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Hmm.. Ska tenke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumfy Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 det går vel isje ann å lære den til å isje gå utforbi porten vel? elle at ener ute bare når eg er ute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokk Skrevet 24. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Det hadde gått ann det, hvis katten er liten Hatt på bånd, og liksom gått tur med den...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumfy Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 det er en liten kattunge dener bare 2 mnd, ble født i mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokk Skrevet 24. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 SAmme som min eldste.. Min katt er ikj så trygg på verden utenfor.. liker seg best når det er noen av oss ute.. Piler rett inn ellers.. Er din katt slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumfy Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 og så lurer eg på hvordan eg skal venne dden til å bli stelt og gredd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokk Skrevet 24. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 E ahr vært bestemt med kattungen, holdt den "fast" og gredd den.. Den ser ut til å like det.. Viktig å kanskje gi en godbit hvis den er fliknk og massssse ros... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumfy Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 den har isje vært så mye ute ennå, men når vi har vært på hytten så har vi hatt den ute ltt og ja den er litt sånn litt tryggere å være ute med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokk Skrevet 24. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Hadde min katt ute i bånd den første tiden, det var lettere.. Kanskje med tanke på veien du har rett ved huset deres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumfy Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 ok, men den biter og vrir seg ganske mye når eg prøver men eg får bare prøve litt innimellom då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokk Skrevet 24. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Det er nok lurt.. Kanskje prøve når kattungen er utslitt? At du har leika med den såpass mye at den er trøtt? Kanskje litt lettere da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar