Ingvild Skrevet 11. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2008 Vi burde få til en tur til Stavsjøen i år også! Det er kanskje litt vanskelig å få til en overnatting som passer for flere, så derfor foreslår jeg en dag ved Stavsjøen med bading, spising og skravling. Hyggelig! Er flere med på den ideen, og når skal vi i så fall ha det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 11. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2008 Som vi snakket om, så er jeg selvfølgelig med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 11. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2008 Meg! Meg! Meg! Vi må vente på bra vær hvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 11. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2008 Jeg blir med Men vi må prøve å få det til en dag jeg ikke jobber, men det er ikke så mange dager jeg skal jobbe nu, så det går nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathilde&divo Skrevet 12. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2008 Er stavsjøen langt unna? Blir med vi, hvis det er ikke tar voldsomt lang tid å komme seg dit væffal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 12. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2008 Ligger i malvik kommune, midt mellom trondheim og stjørdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 12. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2008 Jaaa, jeg vil gjerne være med men aner ikke hvor det er da Umm, forresten, er jo løpetid her <_< går det ikke da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 12. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2008 Jeg blir med jeg! Spørs hvilken dag da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 14. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2008 Sjekket været på yr.no nå, og det skal regne til etter helga hvertfall..........sikkert lenger også <_< Denne uken er det torsdag som ligger best an med litt regn fram til kl.14 og derfra halvskyet og sol frem til kl.18. Venter vi på bedre vær eller tåler vi litt regn? Det er jo koseligst om det er sol og vamt, egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 14. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2008 Uhm, jeg drar på torsdag formiddag og kommer hjem en gang i neste uke (veit ikke når), så dere får nesten bare ta det når det passer sånn, så vil det vise seg om jeg kan være med eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 14. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2008 29.Juli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sweet happi molly Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Mulig vi kan komme, Kan jo bare ha med masse utstillingtelt da så har vi ly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Dere får kose dere på stavsjøen da, drar 22 jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Da tar vi det i August en gang da? Hvis flest mulig folk kan da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Jeg kan stort sett alle dager i august utenom søndager Det samme gjelder forsåvidt resten av juli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Jeg er også mye ledig i august Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 August is it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Kommer hjem den 12 men skal bort osv etter det, så jeg er ikke ledig før skolen starter! Men skjønner at dere ikke gidder å vente så lenge .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Slutten av Aug blir vel litt sent? Edit; Hva med den 13. August da? Mange som kan da`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Ikke jeg.. Vi får ta ett treff sener også da.. Slutten av august på stavsjøen kan være litt sent ja, hvis dere har lyst på godt (mellom)varmt vær.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Det er vel en gapahuk på Stavsjøen, med grill osv. Er jo både ly og sitteplasser der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Slutten av Aug blir vel litt sent? Edit; Hva med den 13. August da? Mange som kan da`? Passer for meg hvert fall Det er vel en gapahuk på Stavsjøen, med grill osv. Er jo både ly og sitteplasser der. Ja, det både grill og gapahauk. Vi var der i både 2006 og 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 16. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2008 Jeg er så teit at jeg ikke kan 13. august heller (kommer hjem på formiddagen den 14. etter å ha vært borte i to uker). Men jeg tror egentlig at tidsskjemaet mitt er ganske teit og ikke kan taes hensyn til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 16. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2008 Jeg reiser den 12. men jeg fikk bare for meg at den 13. passet bra for folk så Okei fåtallet som kunne den 13. Jeg overlater iallefall ansvaret over til noen andre. Blir det treff så kommer vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 16. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2008 slutten av juli da? 28., 29. eller 30.? EDIT: så at Christine hadde foreslått den datoen tidligere ja...hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar