Gå til innhold
Hundesonen.no

Peach

neket94

Recommended Posts

Heisann :ahappy:

Jeg har tenkt til å legge ut litt bilder avhette rotta mi , peach .'

Jeg skal til Oslo til mandag , derfor får jeg ikke henta hetterotta før på mandag ,

Så nå kommer de bare litt ukvalitetsbilder fra butikken ;)

er det vanlig at den bæsjer liksom 10 ganger på bare 10 min liksom ?

eller er den stressa , eller ? diare ?

takk for svar !

Men tilbake til saken :

Dere får skrive hva dere synes !

post-4247-1215765842_thumb.jpg

post-4247-1215765873_thumb.jpg

post-4247-1215765909_thumb.jpg

post-4247-1215765932_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom bildene ja..;) Den e driit kjønn.. ;)

Tusen takk ! Det synes jeg å , kommer flere bilder snart !

:ahappy: gleder meg til å ta bilder når hun løper over sofaen , sitter på tallerkenen , klatrer i buret, koser seg foran tveeen , klorer broren min i ansiktet ;) hehe

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, du er så sinsykt heldig.. jeg har hatt lyst på rotte ganske lenge no.. men har en liten anelse om at jeg kanskje får det til høsten.. får vi skal snart på ferie så kan ikke før jeg begynner på skolen igjen...

Skal du kjøpe 1 eller 2 ? i så fall , har du funnet navn på den andre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal i allefall ha 1, mamma begynner å strekke seg til to . den ene heter peach , jeg tror den andre skal hette cherry eller hippie eller pancake elns. heh :ahappy: så bra hvis du får rotte til høsten ! ;) mamma begynner

faktisk å synes rotetr er søte- det var faktisk mamma som foreslo en rotte ! ;)

LØKKE TEL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydlig!

Det heter faktisk ikke hetterotte, det er en tamrotte.

Fargen er black og avtegning er banded husky.

Rotter trives best i selskap med en annen rotte(av samme kjønn) og for meg så virker det som om du har moren din på glid, så da burde du komme med dettte argumentet.

Jeg har selv 3 karer som sjefer i mitt bur.

Her kan du finne svar på alt du lurer på eller kan lure på.

Det er også et (shhhh! :) ) Forum (Jeg har ikke linket til det for det er det ikke lov til så det må du finne selv, men det er ikke så vanskelig.)

Det er normalt at rotter bæsjer mye, men det kan hende at din er litt stresset siden den bæsjer bløtt.

Ikke hør på alt tullet folka i dyrebutikken sier hvis du er i tvil.

Skulle det være noe så burde du høre med folka på tamrotte forumet, de har aller mest peiling.

Tamrotte foreningen er den offisielle foreningen for tamrotter og tamrotteeiere i norge :)

Mine rotter og noen bilder:)

Ps. Ser du har prøvd å komme inn på hjemmesiden min.

De er nedlagt, men linken til noen bilder på dyresonen er to linjer opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...