siljestokka Skrevet 7. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 Hei alle sammen! Jeg snakket med bror min her for leden. Han snakket om en hund som svettet gjennom ryggen. . Utrolig.. Han husket ikke rasens navn. Men sa den var brukt til å jage løver. Den var også veldig utholdene. Men ikke sånn veldig tynn. Og så hadde den et sånnet mittskild på ryggen. Mer en det vet jeg ikke.. Bare at siden den svetter gjennom ryggen, så peser den ikke så mye som andre hunder. .. Noen som hvet hva slags rase dette kan være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 Det er nok en Rhodesian ridgeback, men at de liksom skal svette fra ryggen, ja den var ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 7. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 Ser ut som om det var Rhodesian ridgeback. Var helt lik som i beskrivelsen. Så ut som den peste på det ene bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 7. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 Ja.. Jeg tror nok ikke at den svetter fra ryggen etter å ha tenkt meg litt om.. Er sikkert den rasen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar