Gå til innhold
Hundesonen.no

Oliven/Solsikkeolje! Hva mener dere?

Isabel

Recommended Posts

Skrevet

Heisann!

Har tenkt litt pä dette, med ä ta en bitteliten t-skje Oliven eller Solsikkeolje i hundeforet. Grunnen til at jeg kom pä ä tenke pä dette som en mulighet, er fordi jeg bruker det i foret til hestene mine, med knallgode resultater. Spörsmälet er da egentlig, har det samme virkning pä hunder? Resultatet jeg oppnär innen hest med dette, er mye bedre pels! (Dvs. den skinner mye mere, og virker bedre i kvaliteten..)

Noen her inne som har noen synspunkter eller erfaring med dette innen hund? :)

Skrevet

Jeg har alltid en liten dæsje med solsikkeolje over maten til min hund, da jeg synes tørrfôret hun får inneholder en smule for lite fett. Jeg merker godt på pelsen at dette hjelper :ahappy:.

Skrevet

hmmm.. mener at enten oliven eller solsikke olje inneholder et vitamin som hunden ikke skal ha da det er giftig for den.. og derfor valgte jeg rapsolje for å være sikker...

Men olje i maten er supert ja :)

Skrevet

Jöss, det har jeg aldri hört om.. Men vet nä at flere bruker solsikkeolje, sä da blir det nok det voffsen skal fä :o

Skrevet

Jeg ville heller brukt rapsolje, fordi det inneholder mer Omega3. Olje er bra for pelsen, både for hunder og hester. Fiskeolje/selolje sies å være det beste.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...