Linevh Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Njaa, dette handler kanskje ikke så mye om hund. Men jeg har prøvd lenge nå å få album på profilen, og lurer på hvordan man i huleste kan klare å få det til:p Jeg heller ikke sett noen andre med album på profilen.. Har en del bilder jeg vil dele Så hadde vært fint med svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linevh Skrevet 6. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2008 seriøst INGEN der ute som kan hjelpe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 6. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2008 Har det samme probleme. Sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linevh Skrevet 6. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2008 haha , ok Har på følelsen at det ikke går i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathplis Skrevet 19. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2008 Jeg får heller ikke til å laste inn nytt album! Fikk det til en gang for lenge siden, men får ikke til å uploade nye bilder. Jeg kommer bare tilbake til forsiden. Hvorfor skal det være så vanskelig da!! ååh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelleH Skrevet 9. August 2008 Rapporter Share Skrevet 9. August 2008 Jeg får heller ikke til å laste inn nytt album! Fikk det til en gang for lenge siden, men får ikke til å uploade nye bilder. Jeg kommer bare tilbake til forsiden. Hvorfor skal det være så vanskelig da! ååh. Det samme skjer med meg. Det er rimelig irriterende! Er det ingen som kan det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 9. August 2008 Rapporter Share Skrevet 9. August 2008 Forumet har et problem med akkurat det der for tiden dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelleH Skrevet 9. August 2008 Rapporter Share Skrevet 9. August 2008 Forumet har et problem med akkurat det der for tiden dessverre. Ok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-k-berr Skrevet 22. August 2008 Rapporter Share Skrevet 22. August 2008 Kan ikke huske at det har fungert mens jeg har vært hær... Har gitt opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linevh Skrevet 23. August 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. August 2008 synes det bare er merkelig, har heller ikke fungert hos meg siden jeg fikk den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar