LindaM Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Tanta og fettern min skal få seg to Fransk bulldog valper! begge er hanner, og må begynne på H på papiret. ikke nok med det.. de må ha funnet et navn før kl.16 i dag! Noen som kan hjelpe? De finner ikke ut hva de skal kalle dem. Lurer på om han her skal hete Hercules dette er den andre hannen *Må begynne på H *Hannhund navn *ikke mere en 10 bostaver! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Bare skriver noen navn her jeg nå da.. Hancock -du veit den "superhelt" filmen som kommer snart på kino. Happy - Harley Hardy Franske navn, hva de betyr vet jeg ikke Hélios Henri Hercule Hermès Hibouchou Hvis ingen av disse navnene faller i smak, kan jeg lete mer.. Gidder bare ikke akkurat nå.. Men, ett spørsmål, hvorfor må de finne navn før klokka fire?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 30. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Grunnen til at det må være klart til kl. 16.00 er at det skal sendes til oppdretter, og det er dette som blir navnet på stamtavlen og det ble bråbestemt i går at de skulle ha dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Var det noen navn der du likte eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 30. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Navnene blir nok mest sansynlighvis Hercules og Hamlet på papiret men noe annet til daglig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 30. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Så skjedde det som absoolutt IKKE skulle skje! En kullsøster av ''hamlet'' blir avlivet i kveld De som skulle ha henne, hadde forberedt seg på å få valpen hjem om to uker. Og hadde vært hos oppdretter mye. Da de fikk høre dette ble de jo veldig lei seg. Tante betalte dipositummet i går kveld. De trodde jo da at hannen fortatsatt var ledig, og de ville gjerne ha han. Oppdretter ringte, og alt endte med at de fikk ''hamlet.'' Så da blir det bare en valp som får komme hjem til norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Hm? Hørtes veldig useriøst ut dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinL Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Hm? Hørtes veldig useriøst ut dette.. Mmm, enig.. Hadde droppet de oppdretterne der tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 2. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2008 De er ikke userriøse... det er bare min skriving som ikke viser alt han sa selv at han ikke kunne gjøre noe med det..! men det var tante som sa at de kunne få han, og at dipositummet som ble betalt skal bare bli, og de får velge først fra det neste kullet, som har utrolig bra foreldre Tante sa vel mest at det var greit fordi det ble bråbestemt kvelden før at de ville ta begge, og det var da dipositummet ble betalt. Han bestemte ingen ting! Men Tante fikk en nydelig takkemail, fra de som skulle få 'hamlet.' Den forklarte MYE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isabel Skrevet 2. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2008 Hmm.. enig flere andre her, hörtes litt... mystefistisk ut. Vet du grunnen til at valpen ble avlivet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 2. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2008 ja, hun hadde kneproblemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar