Gå til innhold
Hundesonen.no

Det verste som kunne ha skjedd, skjedde i dag. :(

Baby

Recommended Posts

Skrevet

Det der er helt grusomt.... :cry: Cavalier&Collie fortalte meg det tidligere idag..... er sjokkert over at det finnes så grusomme mennesker!!!!!!!!!! :evil: Jeg føler virkelig med deg.... det som skjedde var URETTFERDIG! :cry:

Rest in Peace lille Zico.... :cry:

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Grusomt, føler med deg :cry: R.I.P Zico.

å sånne mennesker som ikke stopper når de kjører på et dyr!? jeg lurer på om de i det hele tatt har følser, jeg ønsker ikke sånne folk noe godt! :cry:

Skrevet

Kondolerer så mye fra meg også - det er ufattelig når noe slikt skjer. Håper virkelig at den som kjørte over hunden din melder seg!

En ekstra stor klem fra

jaktlykke/Helga-Mari og Amigo

Skrevet

NEI! IKKE ZICO!!! :cry: Dakar gutten og ikke minst deg! Vet hvordan det føles å miste sin beste venn. Føler med deg! :cry:

Blir med på den gruppeklemmen jeg og!

Kondolerer! :cry:

Skrevet

Uff..Føler med deg, virkelig! :cry: *tørke en tåre*

Utrolig synd Cavalita.. At noen kan være så utrolig tankeløse.. :cry: [-X

Skrevet

Sååååå trist! Så det nå!

Og så så ung han var!

Og bil og nei........ :cry:

Så du hadde regnbuebildet så skjønte jo at han var død, men syns det var litt rart at han hadde dødd så tidlig, men nå vet jeg jo hvorfor.. :cry:

Det viktigste er at du greier å komme deg gjennom den nærmeste tiden.

Hold motet oppe!

Føler virkelig med deg!

*med på gruppeklemmen*

Skrevet

:cry: huff nå triller tårene her :cry: , han ble jaggumed ikke gammle karen :cry: dakar liten baby :cry: og ikke minst deg da som mistet han. kondolerer så mye.

huff orker ikke å tenke på hva jeg hadde gjort hadde det vært en avmine hunder(hadde sikkert klikket fullstendig) :(

Skrevet

:cry:

Ina fortalte meg det igår.. Gud, så forferdelig :cry: :cry:

*stoooor klem*

Jeg kan ikke forestille meg hvor vondt det må være! Heldigvis har du Oscar og trøste deg med! Og Lady!

Forresten må jeg legge til at jeg blir litt skremt av hvor hevngjerrige dere er.

Huff *tørke tårer*

Skrevet

hevngjerige??

hva mener du?

har vel ikke så mye med hevn og gjøre at man vil snakke med personen som kjørte på hunden og forstå hvorfor hun/han stakk av??

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...