m-k-berr Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Er det noen som bor på Tiller som kunne tenke seg å bli turkamerat(er) m meg og Sara? Hun er en litt reservert tispe som sier i fra når andre hunder blir litt pågående, men hun har veldig godt av å gå tur m andre hunder (er bare vant til en annen hannhund som hun har vokst opp med..)! Det er ingen problem å ha henne løs. Hadde vært fint m en litt sosial tur i blandt (blir jo litt mer spennende for henne også) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Vel, jeg bor riktig nok ikke på Tiller, men på Flatåsen om det er til hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-k-berr Skrevet 25. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Vel, jeg bor riktig nok ikke på Tiller, men på Flatåsen om det er til hjelp? Høres bra ut det :rolleyes2: Bare si i fra når det passer og hvor vi kan gå (har bil)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-k-berr Skrevet 25. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Trenger ikke å være tiller eller heimdal, vil bare ha tur-kamerat(er) :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita & lauritz Skrevet 5. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2008 Hei Vi er en tobent på 20, og en firbent på 5mnd... Vi pleier å gå endel turer fra Leirfossen til sluppenbrua/ Tempe, fra vanntanken på Huseby eller runt Flatåsenområde og ned under Bjørndalsbruen, noen som vil slå seg på den så er det bare å hyle ut:) Valpen er godt sosialisert og rolig av seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-k-berr Skrevet 27. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2008 Gjerne :happy: Sara er litt sær... litt lite interesert i andre hunder, i hvert fall om de er litt innpåsliten Men hun har bare godt av å gå tur m andre hunder Hun er fin å ha løs også, så det blir nok bra! Blir borte i 2 uker nå, men går mye tur etter det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar