StineG Skrevet 22. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Hei jeg lurte på om det er noen som vet om det er noen valpekurs i Kristiansand i den nærmeste fremtid. Har en valp på ca 9 uker nå, og vil gjerne gå på kurs med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knøttene Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Nei jeg vet dessverre ikke om noen. Har selv en valp på 12 uker, og skulle gjerne gått et lite valpekurs selv. Aller mest for sosialiseringens skyld. Har du sendt mail til f.eks Kristiansand Hundeklubb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Har alltid hørt at det er valpekurs om høsten her jeg bor da. I Songdalen ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 27. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 Har alltid hørt at det er valpekurs om høsten her jeg bor da. I Songdalen ... Hei! Jeg sendte mail i går til Styret av Kristiansand hundeklubb etter valpekurs, sist gang jeg spurte skulle de ha ett helgen for to uker siden den 15 . Så tror jeg de skal ha ett i august igjen. Men sosialiserings treff kan vi jo ordne selv hvis ikke, dessuten (fom august måned) så er det hundetreff på nodeland den første søndagen i måneden, selv om jeg selv skulle hatt noe i sommer og oftere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 28. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2008 Hei! Jeg sendte mail i går til Styret av Kristiansand hundeklubb etter valpekurs, sist gang jeg spurte skulle de ha ett helgen for to uker siden den 15 . Så tror jeg de skal ha ett i august igjen. Men sosialiserings treff kan vi jo ordne selv hvis ikke, dessuten (fom august måned) så er det hundetreff på nodeland den første søndagen i måneden, selv om jeg selv skulle hatt noe i sommer og oftere. Syntes det hørtes greit ut. er jo koselig å møte her på nodeland. å trene og gått turer:O Ved du hvor på nodeland, eller mener du Plassen Hortemo?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Det er jeg ikke sikker på, men vet at det er miniatyr hundetreff på nodeland bak en hall. Men hadde jo vært mye bedre med ett treff for alle hunder! Kristiansand hundeklubb har jo turer hver lørdag, men ikke i juli <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 ja, men vi her inne kan jo bare finne på noe.. Er ofte litt her jeg bor det er bare 5 min fra nodeland... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Ja, det er jo fornuftig. Visst ikke kan vi jo møtes der kristiansand hundeklubb holder til, er jo en fin plass visst nok (jeg har ikke vært der). Jeg er ikke så orientert, fordi jeg flyttet hit for to uker siden Men har en valp på 8 uker og en dag og en voksen en på 3 år Hva slags hund/ hunder har du / dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Ja, det er jo fornuftig. Visst ikke kan vi jo møtes der kristiansand hundeklubb holder til, er jo en fin plass visst nok (jeg har ikke vært der). Jeg er ikke så orientert, fordi jeg flyttet hit for to uker siden Men har en valp på 8 uker og en dag og en voksen en på 3 år Hva slags hund/ hunder har du / dere? JOda.. det hadde au gått.. Men var just noe hunde greier her oppe jeg bor.. Men det kan vi bare se.. Jeg har bare en hund. blanding sv BOrder collie / schæferhund.. Men er en dell folk her som jeg bor som just har fått valper som nok vil me å trene litt eller gå litt tur : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StineG Skrevet 4. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2008 Blir det noe hundetreff her i kristiansand nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 4. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2008 Vi håper jo det. Har sendt deg en PM! Men folk kan jo gjerne si NÅR det kan passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 4. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2008 Må få til noe snart ... Noe til uka? eller neste uke?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 6. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2008 Jeg får ikke til å sende PM svar til deg StineG, det kommer opp at brukeren ønsker ikke å være en del av forumets meldings sentral. så jeg legger bare ut spørsmålet mitt her; - Er det basic lydighet han i søgne skal undervise i? Sitt, dekk, bli o.l? He he. Ja, da er de ikke store noen av dem, kan bli spennende. Er det noen dager eller uker det passer bedre for deg enn andre mht til ferier eller jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StineG Skrevet 7. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 Jeg får ikke til å sende PM svar til deg StineG, det kommer opp at brukeren ønsker ikke å være en del av forumets meldings sentral. så jeg legger bare ut spørsmålet mitt her; - Er det basic lydighet han i søgne skal undervise i? Sitt, dekk, bli o.l? He he. Ja, da er de ikke store noen av dem, kan bli spennende. Er det noen dager eller uker det passer bedre for deg enn andre mht til ferier eller jobb? Rart at du ikke fikk til å sende PM, det har jo gått før, log som jeg vet har ikke jeg gjort noe som skal gjøre det umulig. Men skal sjekke det opp. Er basic lydighet ja. Det er bare å ringe han og spørre hva det skal inneholde, for husker ikke helt alt sammen, er samboeren min som har ordnet med akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 9. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2008 Jeg fikk det til nå ! Men folkens, er ikke dette emnet snakk om VALPETREFF, ikke gå tur med hundene? For det har vi en annen tråd til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StineG Skrevet 13. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2008 Da blir det VALPETREFF på fredag, 18.07, ved spicheren/plenen på UiA Men selvfølgelig kan alle hunder komme, er jo for å sosialisere de små søte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 14. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2008 Kjempe flott! Kl 15.00? "knøttene" kunne ikke før etter to, så tre passer vel. Jeg tar ikke med goldenen vår, valpene kan herje litt første ganga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knøttene Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Ja hvis vi kan si kl 15.00 så er det helt supert. Jeg kan møte kl 14.00 også, men 15.00 er best! Det blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Da sier vi kl 15.00! Det er dessverre meldt kraftig regn på fredag, men kanskje vi finner en plass med tak under, for jenta mi hater regn og fryser fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StineG Skrevet 18. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2008 Da har vi hatt det første treffet, og jeg vil si det var ganske vellykket. Og jeg er hvertfall klar for et nytt treff om ikke så lenge. Så det er bare å si i fra når det passer for dere andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 18. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2008 Jeg også. Hadde vært flott om vi kunne ta med de voksne og kanskje invitere flere med trygge voksne hunder også med, slik at valpene får sosialiseres med voksne hunder og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StineG Skrevet 19. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2008 Det hadde vært kjempe, tror Tuva trenger å bli satt litt på plass av noen voksne hunder, og gjerne noen valper også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 19. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2008 Ja, du mener noen som tør å ta henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StineG Skrevet 19. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2008 Blir vel heller det ja Men hun ble jo tatt ett par ganger, så lenge hera ikke var i hennes syn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 27. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2008 jeg kunne au gjerne vært me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar