Gå til innhold
Hundesonen.no

Astrologi

~Marlene~

Recommended Posts

Skrevet

Det har seg sånn at jeg er stormforelska i en vannmann men jeg leser overalt at vannmenn og skorpioner ikke går overens så jeg er litt usikker på om jeg tørr satse på det? noen som har erfaringer? :)

Skrevet

Jeg synes ikke du skal høre på at vannman og skorpion ikke hører sammen.. jeg synes dette er noe du må finne ut av selv :)

Selv er jeg ganske overtroisk.. men jeg synes egentlig ikke at man kan dra ALLE skorpioner, ALLE fisker, ALLE løver osv. under samme kappe...

Lykke til :)

Skrevet
Jeg synes ikke du skal høre på at vannman og skorpion ikke hører sammen.. jeg synes dette er noe du må finne ut av selv :)

Selv er jeg ganske overtroisk.. men jeg synes egentlig ikke at man kan dra ALLE skorpioner, ALLE fisker, ALLE løver osv. under samme kappe...

Lykke til :)

ja jeg er ganske overtroisk jeg også! men når du sier det skal man jo ikke dra alle under samme kam takk for svar:D

Skrevet

Nei, det har jeg ingen tro på. Jeg er skorpion, og typen er vannmann. Nå har vi vært gift i snart fem år. :)

Skrevet

Husk at det ikke bare er soltegn som spiller inn :) Det er også månetegn, acsedant, hus og så videre, og kanskje dere er en perfect match på de andre områdene enn soltegnet =)

• 2 weeks later...
Skrevet

Jepp jeg tror på det. :devil:

Tror grunnen til at mange stiller seg tvilende er fordi dem ikke vet nok om ekte astrologi,å ekte horoskop.

De horoskopene som er i blader er ikke akkuratt så veldig sikkre kilder da.

Men har endel astrliogibøker som går inn på hvert stjernetegn og hvordan man erå slikt.

Sånne synes jeg det er spennede å lese om.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...