Guest Kåre Lise Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Hva er det jeg gjør feil ev. ikke gjør nå? på kontroll panel har jeg enablet notification og øyeblikkelig epost eller hva det sto. Får ingen mail jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Det er ofte at det tar noe tid,fordi de sender mail når temaene samler seg opp i en mail. Kan hende du har det på slik at det kun er mail sendt til deg 1 gang dagelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Det er ofte at det tar noe tid,fordi de sender mail når temaene samler seg opp i en mail. Kan hende du har det på slik at det kun er mail sendt til deg 1 gang dagelig? Funker nå, takk:) kanskje det bare var at jeg ikke hadde noen nye innlegg jeg abbonerte på eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 21. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 Funker nå, takk:) kanskje det bare var at jeg ikke hadde noen nye innlegg jeg abbonerte på eller noe.. Så bra at du fikk det til å fungere igjen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar